چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تمام پله‌برقی‌های خط ۴ مترو نصب شد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 387820
یازده دستگاه پله برقی دیگر در ۳ ایستگاه باقی مانده خط چهار نصب و تست شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) این سه ایستگاه شامل (ارم سبز به تعداد ۴ دستگاه، استاد معین ۲ دستگاه و شیخ الرئیس ۵ دستگاه) بوده که از این تعداد فقط عملیات تست و راه اندازی یک دستگاه از دو پله برقی نصب شده ایستگاه استاد معین تا چندروز آینده به اتمام می‌رسد.

با احتساب یازده دستگاه پله برقی نصب شده در سه ایستگاه یاد شده، آمار پله‌های برقی در حال بهره برداری در خط ۴ به ۱۴۹ دستگاه رسید و هیچ ایستگاهی از ۱۹ ایستگاه در حال بهره برداری خط ۴ بدون پله برقی نیست.

شهریور جاری نیز تعداد ۱۳ دستگاه پله برقی در خط ۴ شامل "نیروی هوایی ۶ دستگاه"، "پیروزی۲ دستگاه"، "شهرک اکباتان ۲دستگاه" و"شادمان ۳ دستگاه" نصب، تست و راه اندازی شد.

خط چهار متروی تهران به صورت شرقی - غربی یکی از پر ظرفیت‌ ترین مسیرهای خطوط مترو شهر تهران است؛ این خط به طول ۲۰ کیلومتر با ۱۹ ایستگاه از ارم سبز تا شهید کلاهدوز امتداد و در طول مسیر با خطوط یک،دو،سه و پنج تلاقی دارد.
https://jahannews.com/vdcf0edmxw6dcca.igiw.html
jahannews.com/vdcf0edmxw6dcca.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *