جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۶

ضرر سنگین سیما از قطع پخش فوتبال

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۱
کد مطلب: 387424
صداوسیمایی ها در تلاش هستند تا ماجرای حق پخش تلویزیونی را به گونه ای نشان دهند که گویی فوتبال هم به اندازه صداوسیما از پخش نشدن بازی ها آسیب خواهد دید.
به گزارش جهان به نقل از روز نو، صداوسیمایی ها در تلاش هستند تا ماجرای حق پخش تلویزیونی را به گونه ای نشان دهند که گویی فوتبال هم به اندازه صداوسیما از پخش نشدن بازی ها آسیب خواهد دید.

ظواهر امر اما چیزدیگری را نشان می دهد. پخش حداقل ۱۲ دقیقه پیام بازرگانی در ابتدا، وسط و انتهای بازی فقط یکی از درآمدهای صداوسیما از محل پخش بازی هاست.

حال این عدد را ضرب در چندین شبکه کنید. شبکه سه، شبکه ورزش، شبکه شما و شبکه های استانی که بازی های تیم آن استان را پخش می کنند.

تمام این موارد به کنار. اعتبار صداوسیما در حال حاضر به برنامه نود است. اگر جلوی ورود دوربین به استادیوم ها گرفته شود، این برنامه چگونه پخش خواهد شد؟

مطمئنا این برنامه در صورت ادامه این روند حسابی متضرر خواهد شد و صداوسیمایی ها این را خوب می دانند. پس به نفع آنهاست که اگر شده تا صبح فردا با سازمان لیگ به توافق برسند و حق واقعی فوتبال را بپردازند. در غیر این صورت ضرری چندصدمیلیاردی در انتظار آنها خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صداوسیما باید برای پیشرفت وگسترش ورزش نه تنها فوتبال بلکه حق پخش مسابقات کشتی و والیبال را هم بپردازد.
قاسم
خداییش صداوسیما کوتاه نیاد حیف این پول نیست بدن به این فوتبالیست ها ،
این فوتبال چه میخواهد از این مملکت؟؟!! همه پول برای فوتبال. همه تلویزیون برای فتبال و... والبته همه تاسف وبی عرضگی وناکامی وتحقیر ملی هم نتیجه همین فوتبال.
صداوسیما کار خوبی کرده.
محمد
چرا چرت و پرت مینویسین؟
اعتبار صدا و سیما به برنامه نود است؟؟؟
بجای دیدن میلیونی فوتبال فقط چند ده هزار نفر میبینند که باعث پایین امدن قیمت بازیکنان کذایی میشود و در نهایت بسود ملت است
کاظم
از اینکه پول ملت تو حلق این فوتبالیای ..... نمیره و اینکه دیگه مجبور نیستم فوتبال آبکی ببینیم بسی خرسندیم