پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۸
۱۸
بذرپاش:

انگار برخی به "امحا" کردن علاقه‌مندند؛ چه سیب زمینی و چه سانتریفیوژ!

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 458128
عضو هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به دفن ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی گفت: گویا بعضی‌ به «امحا»، «تعطیلی» و «برچیدن» خیلی علاقمندند و بابت آن حتی دچار عذاب وجدان‌ هم نمی‌شوند.
انگار برخی به "امحا" کردن علاقه‌مندند؛ چه سیب زمینی و چه سانتریفیوژ!
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به امحاء ۱۷۰۰ تن سیب‌زمینی در استان فارس گفت: انتقاد ما به این نوع نگاه مبتنی بر امحاء است چه امحاء سانتریفیوژ باشد و چه دفن سیب‌زمینی.

وی این نوع نگاه را برابر با برچیدن دستاوردها و نعمات الهی با توجیهات غیرمنطقی برشمرد و اظهار داشت: گویا بعضی‌ها به تعطیلی، امحاء و برچیدن خیلی علاقمندند و بابت آن حتی دچار عذاب وجدان‌ هم نمی‌شوند.

بذرپاش با ابراز امیدواری نسبت به توقف امحاء محصولات و دستاوردها در همین میزان گفت: معلوم نیست اگر این روند، ادامه پیدا کند تا کجا پیش خواهد رفت.

وی با ابراز شگفتی از برنتافتن انتقادها نسبت به امحاء نعمات الهی خاطرنشان کرد: آنقدر حواس‌ها را معطوف به برجام کرده‌اند که سیب زمینی، دیگر اصلاً محلی از اعراب ندارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً دولت برای اینکه متهم به توزیع سیب‌زمینی نشود دست به این کار زده است اما باید بداند که بعضی اتهام‌ها را باید به خاطر خدا تحمل کرد و خم به ابرو نیاورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
ماههم باید خود اینا رو که به امحا کردن علاقه مندند را به زودی امحا کنیم

به زودی این افراد را امحا میکنیم
Iran, Islamic Republic of
چه زود بعضی ها خود را به.....
کاش واقعا میفهمیدی وجدان و عذاب وجدان چیه اقای نماینده؟
محمود زاده
بعضیذ هم به اختلاسسسسسسسسس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
بیایید تحلیلی به موضوع نگاه کنیم.
انقلاب مثل مروارید است. به خصوص اگر با نیت اطاعت از الله باشد. به همین خاطر، هم آزمایشات مردم صاحب این انقلاب فراوان است، هم طمع به این انقلاب زیاد است. بعد از انقلاب و جنگ، دانشگاه ها و حتی حوزه علمیه شروع کردند به زاویه گرفتن از خط مستقیم اهداف اسلامی. لذا نیرویی که تربیت شد و اکنون در عموم دستگاه ها مشغول به کار است، عمدتاً نیرویی است مرعوب حوادث، علاقه مند به پست ها و صندلی ها، تقلیدکننده و بدون ایده نو، ظاهر پاک و سالم اما باطن زشت و خطرناک. پس این نیروی انسانی که مثل موتور محرکه کشور است، خراب است. یک ویروس هم از همان ابتدای انقلاب وارد این بدن شده که نفاق نام دارد، اما اسمش در هر دوره عوض می شود. اصلاح طلب، معتدل، عقلا، و ... . دشمن بیرونی هم مشغول است. بنابراین جنسمان جور است. پس این موتور معیوب طبیعیست دائم ریپ بزند، امحا کند عوض اینکه بسازد و دروغ را راست و راست را دروغ جلوه دهد. این هزاران عیب، حاصل یک عیب است. همان نیروی انسانی ضعیف و بنجل بدون تقوای بدون هویت مستقل.
حالا کمی امیدوارکننده حرف بزنیم. راه حل مشخص است.
اولاً قرآن مجید می فرماید اگر مؤمنین دین خدا را یاری دهند، خدا آن ها را یاری می دهد. بنابراین، کافیست مؤمنین خود را بسازند، آماده تر شوند، و فریب نخورند. بقیه هم پای کار نبودند، مشکلی نیست. چون قرآن مجید فرموده مؤمنین، نه کل ناس.
ثانیاً قطب نمای حرکت صحیح رهبریست. این را هم عقل می گوید، هم شرع، هم تجربه.
ثالثاً قرآن مجید می فرماید تا خدا سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی کند، مگر اینکه خودشان بخواهند. ای آیه، نکته مدیریتی بسیار بزرگی دارد که از حوصله بحث خارج است. این خواست مردمی را در هر حکومت پیشرفت کرده می بینید. اما در کشور ما وجود ندارد و البته منظور، خواست عملی و ادامه دار است.
رابعاً ما مردم بدانیم تا زمانیکه منافع شخصی مان بر منافع اسلام و مسلمین ارجحیت دارد و در نتیجه هر نامزد انتخاباتی را با محک منافع شخصی و پول و ارز و سکه و البته دوجین شعار می سنجیم، اوضاع امحاء سانتریفیوژ، سیب زمینی، که سهل است، امحاء استعدادهای جوان و مبتکر ادامه خواهد داشت.
علوم، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، مدارس، ادارات چرا با سبک غربی اداره می شوند؟ فی المثل اقتصاد سرمایه داری که می گوید کالا را به بازار عرضه نکند تا قیمتش پایین نیاید، این علم است؟ کجایش قاعده علمی است؟ این متد است نه علم. آن هم متد ایجاد طبقات فقیر و غنی برای استمرار حکومت های غربی سرمایه داری. در ایران چه می کند؟
نقاط حساس به نظرم این هاست.
18 ماه دیگر دوران بی تدبیری و نا امیدی به پایان میرسد انشاءالله .
Romania
آخ آخ گفتی.
حالا میفهمی ما اون هشت سال چطور هر روز رو می شمردیم تا دوره اش سر برسه!
شما بلدین بشمرین؟؟!!

آخه همیشه خیال می کنید بی شمارید!!
آرا سال ۹۲ رو بی زحمت بشمارید ببینید که اگر اجازه بدن ما هم بلدیم بشماریم.
امحاء آثار امام و انقلاب هم جزو کاراشون هست...
امحاء امید.
امحاء تدبیر.
امحاء سرمایه های معنوی.
امحاء سرمایه های مادی.
اشتباهی مثبت دادم
قیافش شبیه......
ادب شما هم شبیه ....
ای دمت گرم
ناشناس
این سیب زمینیها چون رنگشان از زردی به بنفش تغیر رنگ داده بود احتمالا سرطان زا شده به امید چال شدن بنفش
غافل از اینکه برخی با چشمانی تیز بین و افکاری روشن نظاره گر این تحرکات و ثبت آن نیز هستند.
Netherlands
کسی که اموال نظام اسلامی را چه سانتریفیوژ و چه سیب زمینی امحا کند حکمش.. است ..
صبا
Iran, Islamic Republic of
خدا راشکر
که چهره واقعی دولت روحانی کم کم نمایان میشود