پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۷
۲۳

تمام تلاش هفته‌نامه نزدیک به روحانی برای اختلاف بین اصولگرایان!+عکس

شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۹
کد مطلب: 458029
این هفته نامه برای اولین بار از "ولایتی" به عنوان چهره فعال در انتخابات مجلس در میان اصولگرایان نام می برد و از "آیت الله مقتدایی" نیز به عنوان یک چهره روحانی اصولگرا که فعال در حوزه انتخابات مجلس بوده یاد می کند.
تمام تلاش هفته‌نامه نزدیک به روحانی برای اختلاف بین اصولگرایان!+عکس
به گزارش جهان، شماره جديد هفته نامه "صدا" با خبر اختصاصي تشكيل گروه ٤ در بين اصولگرايان منتشر شده است. این هفته نامه که بیشتر از اینکه تمرکز خود را بخواهد بر روی تشکیل جبهه ای مشخص برای انتخابات مجلس در میان حامیان دولت بگذارد، بر انداختن آتش اختلاف بین اصولگرایان قرار داده، در این شماره خود سعی نموده اصولگرایان را تنها در چهار طیف مد نظر خود جای دهد که سعی دارند اصولگرایان معتدل را با محوریت دو روحانی و دو فرد سیاسی غیر معمم تشکیل دهند.

این هفته نامه برای اولین بار از "ولایتی" به عنوان چهره فعال در انتخابات مجلس در میان اصولگرایان نام می برد و از "آیت الله مقتدایی" نیز به عنوان یک چهره روحانی اصولگرا که فعال در حوزه انتخابات مجلس بوده یاد می کند. صدا خبر مي دهد، "علي اكبر ناطق نوري"، "آيت الله مرتضي مقتدايي"،  "علي اكبر ولايتي" و  "علي لاريجاني" جلسات منظمي را براي تدوين يك فهرست از بين اصولگرايان معتدل براي انتخابات مجلس دهم آغاز كرده اند.


این در حالی است که طی روزهای گذشته "اصلاح طلبان" با تمرکز با بر عدم کارایی دولت در حوزه اقتصاد، زمزمه های عبور از دولت روحانی را بز زبان می آورند.

"جهان نيوز"طی روزهای آینده جزئیات بیشتری را از پروژه اختلاف اندازی رسانه های زنجیره ای در میان اصولگرایان افشا خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان شانسی در برابر آیت الله روحانی و تیم رسانه ای و اجرای او ندارند ان شالله
میگم این آیت الله روحانی کیه؟بگو مام بدونیم
منظور حجه السلام حسن فریدون
با این عصبانیتی که از رییس دولت دیدیم هیشکی توان اینکارا رو نداره
آیت الله سید صادق روحانی مرجع تقلید است. اگر منظورتان شیخ حسن روحانی است ایشان رسائل و مکاسب را هم کامل نخوانده اند ایشان به نظرم
Iran, Islamic Republic of
مرحوم آيت الله روحاني نماينده سالهاي دور ولي فقيه در استان مازندران بود. خدا رحمتش كند
آیت الله!!!!!!؟؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
آیت الله !!!
کی رو می گی؟
Romania
بذارید حالا حضرت آیت الله هاشمی رو مردم هضم کنن، بعد ی لقمه سنگین دیگه تو حلقشون فرو کنین...
Iran, Islamic Republic of
البته باید ایت الله حسن خمینی را نیز !!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آیت الله حسن خمینی..
آبت الله حسن روحانی...
به زودی رونمایی میشود:
آیت الله محمد خاتمی..
آیت الله عارف...
آیت الله زیبا کلام..
و.......

دوستان تغییرات جامعه ابران را میبینید
یک زمانی میگفتند تقلید کار میمونه و امروز به خاطر رشد فکری جامعه برای طرفدار جمع کردن باید برچسب آیت الله به خودشان بچسبانند.
محسن تهران
نمیدونیم چرا سفرهای استانی لغو میشود ؟ ! ! آیا دومینوی سفر مازندران و سونامی دلسرد شدن مردم از وعده های تو خالی و صرفا انتخاباتی آقای روحانی پررنگتر شده است ؟ ! ! و تکرار آن باعث لغو سفرها شده است ؟ ! ! تیم مثلا رسانه ای و اجرائی رئیس جمهور چیزی در چنته ندارند که رو کنند و ترس از تکرار سفر مازندران نفس آنها را حبس کرده ! ! حتی در استان سمنان نیز این دومینو قابل تکرار است
واقعیته مگه در ریاست جمهوری توانستند متحد شوند این میز ریاست ول کن نیست
کاظمی
شکل و سازو کار تصمیم گیری مردم ایران در انتخابات با همه دنیا متفاوت است مطمئن باشید 80درصد مردم با اصولگرا و اصلاح طلب بودن افراد کاری ندارند و بسیاری هم از این جناح بازی های کسل کننده خسته شده اند. بلکه مردم بیشتر به دنبال افراد عمل گرا در خدمت به خودشان هستند....
ولایتی دست نشانده هاشمی که اصولگرا نیست
مردم ناجوانمردی بعضیا رو در مناظره های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 92 دیده اند. دیگه فریب نخواهند خورد.دوبار گزیده نمی شوند.
کوچکی
Iran, Islamic Republic of
دلواپس عصبانیت روحانی هستیم ...
محفوظ
منظور همون کسی که در هشتم شهریور ماه 1365 در فرانسه با یک افسر اسرائیلی جلسه گرفت
مردم
قابل توجه عزیزان آقای ولایتی متاسفانه فقط برای اختلاف افکنی و تفرقه آرا به میدان می اید تا اصولگرایان شکت خورند. در انتخابات ریاست جمهوری دیدید و حال برای مجلس برنامه ریزی می کنند. عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
شما افول گرایان!!!! نیازی به اختلاف اندازی ندارید!!! خودتون نزده میرقصید
احسنت
به نظر من علت عدم اجماع اصولگرايان در انتخابات ٩٢ ، ولايتي نبود بلكه جليلي و ولايتي ميبايست باهم به نفع قاليباف كناره گيري ميكردند
به خاطر دكتر احمدي نژاد، اصولگرايان سالها بايد تاوان اين حمايت اشتباه خود را بپردازند