چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱
عطاء الله از بالاترین افتاد

تاریخ مصرف مهاجرانی برای سبزها تمام شد

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 159021

پس از آن که عطاء الله مهاجرانی عضو اتاق فکر حلقه لندن پس از دو سال هجمه به نظام و مسئولان کشور در رسانه های ضد انقلابی، حقایقی بر خلاف انتظار ضد انقلابها درباره نظام و رهبر انقلاب بیان کرد ، حامیان سابق وی در سایت های ضدانقلاب و فتنه سبز، با شدیدترین ادبیات و رکیک ترین الفاظ وی را مورد حمله قرار داده و وی را نفوذی جمهوری اسلامی در جریان اپوزیسیون و جنبش سبز معرفی کردند.

به گزارش جهان فحاشی به مهاجرانی از سوی سایت صهیونیستی بالاترین در حالی سازماندهی شده و شکل می گیرد که تا چندی پیش انتشار اظهارات دروغین وی در مورد نظام با بیشترین استقبال مواجه شده و از وی به عنوان ولی نعمت! نام برده می شد.

عطاء الله مهاجرانی که اظهاراتش را در جمع دانشجویان یکی از دانشگاه های انگلیس عنوان می کرد، در کنار گفتن حقایقی از نظام و رهبر انقلاب که به مذاق فتنه گران خوش نیامد،همچنان بر عقاید گذشته خود نیز اصرار ورزید.

اما فحاشی فتنه گران و ضد انقلابها بر علیه عناصر وابسته به فتنه که سخنانی خارج از خواست آنها می کنند مدت مدیدی است که در رسانه های ضدانقلابی از جمله بالاترین رواج پیدا کرده است.به ناسزا گرفتن "اکبر گنجی" از حامیان پر و پا قرص فتنه از نمونه های بارز این حرکت سبزها و حامیان آنهاست.

با مروری بر اتفاقات مشابه درمیان جریان فتنه به خوبی می توان دریافت که نگاه حامیان فتنه و هوادارانشان به رهبران هدایت کننده کاملا ابزاری، بر اساس شرایط و غیر ایدئولوژیک است.این نگاه را بخوبی می توان در میان کاربران سبز و لمپن سایت بالاترین به عنوان سمبلی از جریان سبز بخوبی دریافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
بعنوان يك تحصيلكرده طرفدار آقاي احمدي نژاد و مخالف جريان حاكم قبل از سال 84 به هموطنان و بويژه جوانان عزيز طرفدار جنبش سبز دوستانه توصيه مي كنم كه دست از حمايت از طراحان حاكميت قبل از سال84 برداشته و با پيوستن به جنبش عظيم اصلاح طلبي واقعي خواهان تغييرات عميق آقاي احمدي نژاد در راه ساختن ايران بدون توسل به خشونت و خونريزي بپيوندند. اين راه است كه به تغيير و آزادي و ساختن وطن مي انجامد.