جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

"مهران" آماده پذیرایی از مسافران اربعین شد

سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 432126
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در مهران گفت: مشکلات تردد خودروهای زائران اربعین در مرز مهران برطرف شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار موسی امیری نشست بررسی و رفع مشکلات ترافیکی اربعین در مهران اظهار داشت: در سال گذشته با توجه به حجم عظیم تردد در مرز مهران با مشکلاتی مواجه شدیم.

وی افزود: امسال در مرز مهران اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام‌شده است به گونه‌ای که تمامی مسئولان به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای تردد آسان زائران در این پایانه مرزی هستند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در مهران عنوان کرد: در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه ترافیکی براساس گزارش مسئولان استان ایلام، اقدام‌های خوب زیرساختی در حوزه‌های راه انجام شده است.

وی گفت: تمامی مسئولان در حال آماده شدن برای فراهم کردن امکانات رفاهی برای پذیرایی از زائران هستند تا هرچه بهتر بتوانند از زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی امسال پذیرایی و استقبال کنند.

سردار امیری تصریح کرد: امسال با اقداماتی که انجام شده است زائران می‌توانند با خودروهای خود از مسیرهای کمربندی به سمت پارکینگ‌ها تردد داشته باشند و در آن محل توقف کنند.

وی افزود: دو مسیر رفت و برگشت به صورت تفکیک‌شده برای تردد خودروها در مسیر مهران به مرز آماده شده است و کار روشنایی این محور نیز در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلام
آفرین چ مسئولان بیش فعالی!
به نظرم هرچقدر کار کنن و امکانات فراهم کنن باز هم کمه. چون مردم بیشتری به خیال بهتر شدن امکانات قصد زیارت می کنن و به نسبت جمعیت جدید ک قطعا بیشتر از سال گذشته خواهند بود مشکلات بیشتری هم پیش میاد. دیگه از ما گفتن بود. به هرحال باید حداقل در حد پیش بینی به فکر تسهیلات بیشتر باشن و راههای تامینش رو درنظر بگیرن.
خدا خیرشون بده
اجرشون با امام حسین
ان شاء الله امسال هم نصیبمون بشه و تو مراسم پیاده روی اربعین شرکت کنیم