پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

درخواست سردار باقرزاده درباره شهدای یمنی

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 421316
سردار باقرزاده جهت انتقال پیکر شهدای یمنی از ایران به صنعا نامه‌ای خطاب به رئیس کمیته بین‌الملل صلیب سرخ در ایران نوشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در پی دو مرحله تلاش کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای انتقال پیکر شهدای یمنی به صنعا، سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به رئیس کمیته بین الملل صلیب سرخ در ایران نامه‌ای را منتشر کرد که به شرح ذیر می‌آید:

جناب آقای اولیویه مارتین
با صلوات بر محمّد و آل محمّد

سلامٌ علیکم
با تقدیم احترام، همان‌گونه که مستحضرید رژیم جنایتکار آل سعود در تجاوزی آشکار در نقض حاکمیت مردم یمن بر سرنوشت خویش با حمایت و معاضدت هم پیمانان جنایتکارش، سیل حملات خویش را به این کشور گسیل داشته و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.

سبُعیت و جنایت وحشیانه آل سعود در خاک یمن در شرایطی در حال انجام است که امکان هیچ‌گونه کمک‌رسانی داده نمی‌شود. کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دو مرتبه تلاش نمود تا در قالب اقدامات انسان دوستانه تعدادی از مجروحان یمنی که در حملات آل سعود و هم پیمانانش در خاک یمن مجروح و برای مداوا به ایران منتقل شده بودند و در بیمارستان‌های تهران به شهادت رسیدند را به دست خانواده‌هایشان برساند که این امر با کار شکنی و ممانعت رژیم آل سعود به سرانجام نرسید.

لذا از آنجایی که شهدا در دین مبین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند، خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نمایید که اجساد این شهدا توسط هواپیمای اختصاصی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به کشور یمن منتقل و تحویل مقامات این کشور در صنعا گردند.

دوام توفیقات روزافزون شما و همکارانتان را در انجام وظایف انسان دوستانه از خداوند متعال مسئلت دارم.

با تشکر
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کمیته جستجوی مفقودین سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اينانلو داعي لو
Iran, Islamic Republic of
احسن به اين تربيت سردار باقرزاده