چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

انتقاد تند خطیبی از ترکیب تیم ستارگان!

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب: 441215
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال گفت: کادر فنی تیم ستارگان می توانست نفرات آماده را به زمین بفرستد تا در این بازی نتیجه بهتری بگیریم.
به گزارش جهان به نقل از افکارخبر، رسول خطیبی در رابطه با شکست تیم ستارگان ایران در مقابل ستارگان جهان اظهار داشت: ابتدا می خواهم از رسانه ها بابت پوشش خوب این بازی تشکر کنم. همچنین از مسوولان تیم هنرمندان تشکر می کنم که این بازیکنان را کنار یکدیگر جمع کردند تا یک کار خیر امروز به خوبی انجام شود.

وی همچنین افزود: به نظر نتیجه بازی امروز اصلا مهم نبود و برخی از بازیکنان بی جهت روی نتیجه حساس شده بودند. برای شخص من که بیشتر مهم بود مردم از این بازی لذت ببرند. که فکر می کنم این اتفاق رخ داد. خوشحالم همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد اما بعضی مسایل هم وجود داشته برای این بازی خیریه جالب نبود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که منظورتان از برخی مسایل چیست، تصریح کرد: فکر می کنم ترکیب اولیه ایران دارای مشکلات زیادی بود. چون آنهایی که با این تیم تمرین کرده بودند و آمادگی بالایی داشتند بیرون ماندند اما آنهایی که آمادگی شان بالا نبوده و تمرین هم نکرده بودند به یکباره در ترکیب تیم قرار گرفتند. من و دیگر بازیکنان از نیمکت نشینی ناراحت نشدیم اما اینکه نتوانستیم یک گل هم در این بازی بزنیم برایم خیلی خوب نبود.

وی در پایان گفت: فکر می کنم کادر فنی با هماهنگی بیشتر می توانست بازیکنان آماده تر را به زمین بفرستد تا اینطور شکست نخوریم البته عابدزاده مشکل مصدومیت داشت و شاید اگر آماده بود هیچکدام از این سه گل به ثمر نمی رسید. به هرحال از تمام کسانی که شرایط برگزاری این دیدار را فراهم کردند تشکر می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


كجاي اين انتقاد تند بود !!!!!!!!