جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۷
۳
نتایج هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال

پیروزی مدعیان، توقف فولادو باخت سپاهان

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 411614
هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال با برتری مثلث صدرنشین، برد ذوب و ملوان ، توقف فولاد و شکست سپاهان تمام شد
پیروزی مدعیان، توقف فولادو باخت سپاهان
به گزارش سرویس ورزشی جهان ، هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال با برتری مثلث صدرنشین، ادامه موفقیت و برد برد ذوب آهن و ملوان ، برتری صبا ، توقف فولاد، تساوی پدیده مشهد و استقلال خوزستان و شکست سپاهان به پایان رسید .

هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال در روزهای جمعه ۱۵ و یکشنبه ۱۷ اسفندماه برگزار شد، روز اول استقلال با برد به صدر رسید اما با موفقیت نفت و تراکتورسازی مقابل حریفان، باز هم این تیم به رده سوم بازگشت.

در  روز نخست هم استقلال با تک گل رضا عنایتی از سد مس رفسنجان عبور کرد. شاگردان قلعه‌نویی با تکیه بر این پیروزی موقتا به صدرجدول صعود کردند و نفتی‌ها را در بین سه تیم قعرنشین نگه داشتند.

صدرنشین استقلالی‌ها دوام نداشت و در اولین دیدار از روز دوم هفته بیست و دوم خاتمه یافت زیرا نفت تهران  برابر گسترش را با پیروزی عوض کرد تا با تکیه بر ۳ امتیاز این مسابقه دوباره به صدر بازگردند. گسترش هم با از دست دادن امتیاز در این بازی، همچنان در بین مثلث فانوس بدستان باقی ماند.
 
در حساس ترین نبرد، دو تیم آسیایی تراکتورسازی و پرسپولیس تهران هم با اشتباه حاتمی به سود میزبان تبریزی به پایان رسید. این پیروزی باعث شد تراکتورسازی دوباره به رده دوم بازگردد و پرسپولیس نیز روند ناکامی در لیگ برتر را ادامه دهد و در نیمه دوم جدول باقی بماند.
 
در آخرین دیدار هفته، فولاد در خانه مقابل پیکان متوقف شد تا همچنان روی نوار ناکامی گام بردارد. فولادی‌ها بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم، در دو هفته گذشته لیگ برابر سپاهان و سایپا شکست خورده بودند و در دو دیدار آسیایی هم برابر السد قطر و لوکوموتیو ازبکستان به تساوی رسیده بود. همچنین پیکان هم از ابتدای نیم فصل دوم که با هدایت صمد مرفاوی در مسابقات لیگ برتر به میدان رفته، هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.
 
یکی از نکات جالب توجه در این هفته، تغییر نکردن جایگاه هیچکدام از تیم‌ها بود و همه ۱۶ تیم، جایگاه هفته بیست و یکم خود را در پایان هفته بیست و دوم هم حفظ کردند، البته برخی از آنها اختلاف امتیاز خود با تیم بالای سری را کاهش دادند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و دوم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های برتر به شرح زیر است:

* پدیده مشهد یک - استقلال خوزستان یک
گل‌ها: محمد غلامی (۱۱) برای پدیده - مهدی مومنی (۶۶) برای استقلال خوزستان

* صبای قم یک - راه‌آهن تهران
گل: جواد کاظمیان (۴۱) برای صبای قم

* ملوان بندرانزلی یک - سپاهان اصفهان صفر
گل: فرزاد حاتمی (۱۶) برای ملوان

* ذوب‌آهن اصفهان ۴ - سایپا البرز یک
گل‌ها: مسعود حسن‌زاده (۴۰- پنالتی و ۴۵)، مجید ایوبی (۸۱ - گل به خودی) و مرتضی تبریزی(۸۷) برای ذوب‌آهن - مهدی ترابی (۱۶) برای سایپا

* استقلال تهران یک - نفت مسجدسلیمان صفر
گل: رضا عنایتی (۶۱) برای استقلال

* نفت تهران ۲ - گسترش فولادتبریز یک
گل‌ها: علی قربانی (۵۴) و ارسلان مطهری (۸۹) برای نفت - لئوناردو پیمنتا (۴۵- پنالتی) برای گسترش

* تراکتورسازی تبریز یک - پرسپولیس تهران صفر
گل: شاهین ثاقبی (۶۳) برای تراکتورسازی

* فولاد خوزستان - پیکان تهران صفر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامدی
رقابتها خیلی نزدیک پیش میره - پیش بینی قهرمان خیلی سخت شد
محمد
فولاد و سپاهان خیلی افت کردند
بهرامی
نفت قهرمان میشه