سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

بازار لوازم التحرير در تسخير هنرپيشه هاي هاليوود

يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 133811
در فاصله کمتر از چند روز تا آغاز فصل پائیز و بازگشایی مدارس، بازار لوازم‌التحریر ایران به تسخیر قهرمانان مجموعه‌ها و فیلمهای خارجی درآمده است.
بازار لوازم التحرير در تسخير هنرپيشه هاي هاليوود

به گزارش سرویس زنان جهان؛ كيف هاي مدرسه، جامدادي و ساير اقلام نوشت افزاري با تصاوير هنرپيشگان هاليوودي همچنان بازار سال تحصيلي را در تصرف خود دارد.

با نزديك شدن به آغاز سال تحصيلي و گرم شدن بازار خريد و فروش لوازم التحرير، باز هم يك مسئله فرهنگي و آموزشي خودنمايي مي كند.

امسال هم فروشگاه ها و مراكز عرضه محصولات مورد نياز دانش آموزان پر از وسائلي شده كه منقش به تصاوير قهرمان هاي فيلم ها و انيميشن هاي آمريكايي است.

اين در حالي است كه اين معضل سال هاي طولاني است تكرار مي شود و با وجود آن كه مسئولان از مقاصد طراحان اين تصاوير آگاهي كامل دارند و بارها درباره ضرورت برخورد با اين ناهنجاري تصميم گرفته شده است، معلوم نيست چه دست هاي سودجو و احتمالاً توطئه گري در ميان است كه كمترين اقدامي براي مقابله با آن صورت نگرفته است!

گرچه توليدات کشور در کالاهاي مختلف از جمله لوازم تحرير داراي مشکلاتي نيزهست اما با حمايت مردم از آنها نه تنها اين مشکلات به مرور کاهش مي يابد، بلکه چرخه اقتصاد و توليد کشور مزيت هايي همچون افزايش صادرات، خود کفايي و افزايش اشتغالزايي را به دنبال دارد .

از اين رو بهتر است ،تمهيداتي انديشيده شود تا احترام به توليدات داخلي و حمايت از آنها در مدارس اجرا و در دانش آموزان نهادينه شود .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *