پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۰

نامه همسر يک آزاده به همسر تاج زاده

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 133316
جوان آنلاین:

خانم محتشمي پور

سلام

مدتي است که نامه هاي شما را خطاب به دادستان تهران مي خوانم ، امروز عريضه هجد هم و نوزدهم را خواندم ، اگر قلم خودتان باشد قلم خوبي داريد اما خوبتربود اگر خوبي از آن تراوش مي کرد، اگر به محضرشما جسارت نباشد مي خواهم بگويم بي انصافي درقلم شما موج مي زند شما درعريضه هاي خود به دروغ چنان فضاي سياه ووحشت باري اززندان و زندانبان درجمهوري اسلامي ترسيم مي کنيد که عزيزان آزاده ما ازجمله همسر زجرکشيده من چنين تصويري از سياه چالهاي صدام ارائه نمي کنند و من مطمئنم خود شما نيزهنگام نوشتن اين عريضه ها احساس خوبي نداري چون مي داني به ناحق مي نويسي و تهمت مي زني چرا که من خود ازقول آقاي رمضان زاده ، سعيد شريعتي ، عطريانفر، ابطحي و حجاريان خوانده بودم که ازرفتار انساني بازجويان و زندانبانها تعريف وتمجيد کرده بودند اما شما خلاف آنها مي نويسي هرچند که درعريضه هجدهم تلويحاً سياه نمائي هاي قبلي خود را رد کرده اي آنجا که نوشته اي « ازنظر من هرکسي که در بازداشت همسرم چه در دوره اول و چه اکنون دخيل بوده شکنجه گراست شکنجه که شاخ و دُم ندارد» من گمان مي کنم اين جمله همان نداي وجدان است که درقلمتان تبلور يافته و ناخواسته ابراز گشته است ندائي که مطمئناً همواره از درونتان شما را مورد خطاب قرار مي دهد و مي گويد خانم محترم سعي کن درهر شرائطي انصاف را رعايت کني و شايد اين آيه را به ياد شما مي آورد که « لايجرمنکم شنئان قوم ان لا تعدلوا اعدلو هو اقرب للتقوي » دشمن قوي شما را جري نکند که عدالت را رعايت نکنيد ، عدالت پيشه کنيد که آن به تقوي نزديکتراست آنچه بيشتر مرا ترغيب نمود که اين نامه را خطاب به شما بنويسم استفاده شما از عنوان آزاده براي همسرتان تاج زاده بود حقيقتاً خيلي بهم برخورد که من هم همسر آزاده باشم آزاده اي که 8 سال بهترين دوران عمرخود را دربدترين شرائط ممکن اسارت کشيده وجرم او دفاع از انقلاب و اسلام و آب و خاکش بوده ، شما هم از آب گل آلود ماهي بگيري و يا در وسط دعوي نرخ تعيين کني وهمسر مجرم خود را آزاده بخواني تا به شما بگويند همسر آزاده ، خانم تاج زاده اجازه دهيد اندکي از سرگذشت و وضعيت جسمي امروز همسر آزاده ام برايتان بگويم تا شايد من بعد شرم وحيا کنيد که همسرمجرم خود را آزاده بخوانيد.

ما درسال 60 باهم ازدواج کرديم در سال 61 اولين فرزندمان به دنيا آمد هنوز سه ماه از عمرفرزند دلبندمان نگذشته بود که همسرم درعمليات رمضان به اسارت درآمد ، او هنگام اسارت به شدت مجروح گرديده بود او به چشم خود ديده بود که پيکر مجروح برخي از همسنگرانش زير شني تانکهاي دشمن له شده است او ديده است که چگونه رفقايش زير شکنجه بعثيها دربصره به شهادت رسيده اند، او خود در اثر ضرب وشتم وحشيانه شکنجه گران صدام دچار عوارضي گرديده که تا آخر عمرهمراهش خواهد بود ، همسرم به دليل ضربه هاي لگدي که برسروصورتش وارد آمده گاهي دچار سردردهاي شديدي مي شود که به حالت احتضارمي افتد همسرم ديده است که چگونه چشم احمد محرابي اهل جهرم دراثر ضربه کابل گروهبان عراقي به نام نذير از حدقه درآمده است . او به چشم خود شاهد فلک کردن آزاده جانبازي به نام حبيب اهل بروجن بوده است که يک پايش را درجنگ از دست داده بود و دشمن ضربه هاي سهمگين کابل را بر آن يک پا باقي مانده وارد مي کرد و ذره اي ترحم از خود نشان نمي داد.

خانم تاج زاده اگر بخواهم از خاطرات همسرم براي شما بازگو کنم هفته ها و ماهها وقت لازم است که نه شما حوصله شنيدنش را داري و نه من بيکارم که هرروز براي شما عريضه بنويسم اما اجازه بدهيد کمي هم از شکنجه هاي زندان زمان شاه به نقل از يکي از آزادگان که زندان رژيم شاه را هم تجربه کرده برايتان بنويسم از ناخن کشيدنها ، از دستگاه آپولو، از چهار ميخ کشيدنهاي چند روزه از خاموش کردن آتش سيگارروي بدن ، از فحشهاي ناموسي بازجويان و شکنجه گران ساواک ، از ادرار کردن روي زندانيان ، از شکنجه دختردرمقابل چشم مادر و بالعکس از لگد زدن به شکم زن حامله و...

حال از شما مي پرسم همسر شما و ديگر زندانيان اوين کدام يک از اين شکنجه ها را درزندان جمهوري اسلامي تجربه کرده اند ، اگر داستان کهريزک را پيش بکشي مي گويم آن يک استثنائي بود که فوراً به آن رسيدگي شد وامروز سه متهم ( دو نفرمامور نيروي انتظامي و يک زنداني سابقه دار) درانتظارقصاص قرار دارند ونه مانند شکنجه گران ساواک که مدال مي گرفتند و رژيم پهلوي تماماً حامي اين روند بود ما معتقديم يک مورد هم براي جمهوري اسلامي زياد است و ديگر نبايد هرگز تکرار شود اما از اين اتفاقات ناخواسته درزمان پيامبر(ص) و علي (ع) هم افتاد که داستان تخلف خالدبن وليد درزمان پيامبرو تخلفات برخي از فرزندان علي (ع) که درنهج البلاغه به آن اشاره شده مويد آن است مهم اين است که حکومت اسلامي بايد رسيدگي کند که کرده اند و رسيدگي مي کنند اما شما ازهمسرت بگو که کدام يک از اين شکنجه ها را تحمل کرده که چنين با آه و ناله هرروز عريضه مي نويسي و قصد فريب مردم را داري. نکند اساساً براين باوري که زندان نباشد . يا معتقدي نظام درمقابل اقدامات براندازانه همسر جان شما که چند ماه تهران را ملتهب و آسيبهاي مادي ومعنوي زيادي به کشور وارد ساخت نبايد عکس العملي نشان دهد.

خانم تاج زاده مي داني فرق همسر آزاده من با همسر مجرم شما درچيست ؟

همسرمن براي دفاع از اسلام و انقلاب و حقوق مردمش به جبهه رفت و قسمتش اسارت بود ولي همسرشما بخاطر سرنگوني نظام اسلامي و پايمال کردن حقوق مردم امروز حداقل مجازات را متحمل شده است 5 سال زندان ، چه زنداني! مرخصي هاي چندماهه ، ارتباط با اينترنت ، شاخه و شانه کشيدن آزادانه براي کل نظام ا زپشت ميله هاي زندان بدون اينکه کوچکترين تعرضي به او شود و تازه همسرش نيز هرروز از سر بيکاري عريضه بنويسد ،آنهم از جنس دروغش !

خانم تاج زاده من که براي اين انقلاب کار چنداني نکرده ام لذا هميشه خود را مديون مي دانم

اما از اين پس قصد دارم تا زماني که شما به مهمل بافي هاي خود ادامه مي دهي من نيز پاسخ شما را بدهم تا اگر فحش نامه هاي شما قرار است درتاريخ ثبت شود درد ودل هاي همسر يک آزاده واقعي نيز ثبت شود.

اميدوارم ديگر همسران ايثارگر نيز شروع کنند تا امثال شما ميدان را خالي نپنداريد که هرگونه دلتان مي خواهد جولان دهيد و به جاي اينکه از مردم عذرخواهي کنيد درموضع طلبکاربنشينيد.

خانم تاج زاده جمعه گذشته روز قدس با شکوهي داشتيم همه آمده بودند زن ومرد و پيرو جوان، به کوري چشم دشمنان خارجي و منافقين داخلي هرسال با شکوهتر از سال قبل است . يادم است سال گذشته که هنوز مارمولک سبز نيمه جاني دربدن داشت عده اي اراذل و اوباش درحاشيه مراسم با شکوه مردم تجمع کردند و درحاليکه علناً روزه خواري مي کردند برخلاف شعارهاي مردم درحمايت از رژيم وحشي صهيونيستي شعار دادند اما امسال از آن اندک اراذل و اوباش هم خبري نبود . واقعاً ديروز دلم براي شما و همسر جانتان سوخت که چه روياهائي داشتيد گمان مي کرديد همه چيز تمام شده است و به زودي اربابت اوباما خواهد آمد و آنگاه شما را روي سر خود حلوا حلوا خواهد کرد اما خيلي زود روياهايتان به کابوسي بدل گشت و امروز به چه کنم چه کنم گرفتار آمده ايد.

خانم تاج زاده سيل خروشان مردم با نشاط و شور انقلابي مانند هرسال خواب را از چشمان دوستان آمريکائي و صهيونيست شما گرفتند شما گمان مي کنيد چند نفر از اين مردم شريف و غيرتمند عريضه هاي شما را مي خوانند ؟ من نيز به خاطر علاقه اي که به سياست دارم و اخبار را بصورت حرفه اي دنبال مي کنم عريضه هاي شما را مي بينم و شما وهمسرجان را قابل ترحم مي دانم چون شما ورشکسته هاي سياسي هستيد که همه چيزتان را باخته ايد پس چاره اي نداريد که به هر ريسمان پوسيده اي چنگ بزنيد که البته اگر عقل داشتيد به ريسمان ولايت چنگ مي زديد که سعادت دنيا و آخرت درآن است ، اگر عقل داشتيد به مردم پشت نمي کرديد اگر عقل داشتيد مي فهميديد که درمقابل اين سيل خروشان نمي توان ايستاد شما که مانند پَر کاهيد حتي اربابتان آمريکا هم نمي تواند درمقابل اين سيل خروشان بايستد.

وسعيلم الذين ظلمواي منقلب ينقلبون

ف ـــ شکوهي

همسر آزاده ــ م ــ ف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط احسنت .
Iran, Islamic Republic of
درودبرشيرمردان و دلاورزناني كه راست قامت چون كوه درمقابل نامردميهاي نامردان و وطن فروشان ايستاده اند وباصلابت ازغيرت وشرف ايراني واسلامي خوددفاع ميكنندواجازه نميدهندفتنه گران وسرسپردگان رنگي شيطان فرصت خودنمائي وعرض اندام داشته باشند.يقينا"فرصتطلبان آرزوي خوشخدمتيهاي خودرابه گورخواهند برد انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
بسیارمتن زیباومتینی بود .بهره بردیم.همانطوریکه این همسرعزیزآزاده فرمودنداینها خوابهایی دیده بودندکه تعبیرنشدوحالا به چه کنم چه کنم افتاده اند.الغریق یتشبث بکل حشیش :کسی که درحال غرق شدن است بادست بردن به هرچیزی حتی گیاهی که ریشه محکمی ندارد میخواهد خودش رانجات بدهد.
Iran, Islamic Republic of
ماشاءا..
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر این شیرزن دلاور،الحق که هزاران مرد بی بصیرت و خواص بی خاصیت در برابر قدرت استدلال و شجاعت این نامه و زن باید از شرم آب شوند...
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی حرف دل ما را زده بود.
Iran, Islamic Republic of
توقع سبزها این است که علیه نظام تظاهرات خونین و آتشین راه بیندازند ونظام ناهار از چلو کبابی نایب برایشان بیاورد
بعد از آنکه بسیج و مسجد و... و کلی سطل زباله! را به آتش کشیدند نظام برایشان ضیافت شامی در بوف بر پا کند
اگر میتوانستند ابطال را بر کرسی بنشانند نظام جوایزی از جنس سواحلی! برایشان مهیا کند
برای واژگونی نظام هم نظام باید جشن با شکوهی برای سبز ها بر پا کند که در آن...
در غیر اینصورت کوتاهی کرده تا چه رسد که زندانی کرده
...
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام بنده نیز یکی از همسران آزاده ای هستم که هم اکنون با اینکه مشکلات مخصوص به خود را دارند اما همچنان مقتدرانه در مسیر ولایت گام می نهند وقتی این نامه را خواندم برخود بالیدم که در میان ماهمسران آزاده این چنین عزیزانی وجود دارند. اما در مورد همسر تاج زاده میگویم در عاشورا سپاه عمرسعد مانع سخن گفتن حضرت امام حسین(ع) میشدند حضرت فرمودند: شکم های شما از لقمه حرام پر شده است که ندای حق را نمی شنوید . ادعای همسر آزاده می کنید شرم کنید چه ادعای گزافی ؟حقوق ماهیانه شما از آن طرف مرزها می آید و شما را دچار توهم نموده است . خداوند در کمین شماست آن ربک لبالمرصاد.
Iran, Islamic Republic of
کار ابتکاری جالبی بود !! عالیه
Iran, Islamic Republic of
انسان به ياد اين أيه مي افتد كه
الطيبات للطيبين والخبيثات للخبيثين
خداوند اجر شهدا را به شما عنايت كند