جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

نسل‌کشی در غزه مجاز است/ جهان باید قدردان ما باشد!

افشای کمک انگلیس به اسرائیل
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۲
کد مطلب: 373112
سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا بدون اشاره به تصاویر رسانه های جهانی که حاکی از کشتار کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطینی به دست نظامیان این رژیم است، مدعی شد که جهان باید قدردان ما باشد که کم غیرنظامی در نوار غزه می کشیم.
نسل‌کشی در غزه مجاز است/ جهان باید قدردان ما باشد!
به گزارش جهان،‌ واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه خبری فرانس ۲۴ نوشت، کشتارهای اسرائیل در نوار غزه در سه هفته که از جنگ غزه می گذرد آنچنان شدید بوده است که موضوع ارتکاب جنایات جنگی برای این رژیم مطرح شده است . اما سفیر این رژیم در آمریکا نظر دیگری در این باره دارد.

«ران درمر» سفیر اسرائیل در آمریکا در این باره گفت: من بر این باورم که جهان باید اسرائیل را ستایش کند و قدردان آن باشد که برای کشته نشدن بیشتر غیرنظامیان، هر آنچه در توان دارد به کار می گیرد.درست است که در این روند اشتباهاتی نیز رخ می دهد اما اقداماتی که ما برای جلوگیری از کشتار غیر نظامیان در پیش می گیرم هیچ کشوری در جهان در پیش نمی گیرد. ما برای این کار، از آسمان آگهی اخطار برای مردم می فرستیم . اما در دیگر مناطق جهان، کشورهای و گروههای متخاصم چگونه در این خصوص اقدام می کنند. شما اقدامات و حملاتی را که در ناتو انجام داد در نظر بگیرد که چقدر از غیر نظامیان در این کشور را کشت.

سفیر اسرائیل در آمریکا در توجیه جنایت های نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه گفت: این منطقه بسیار پر جمعیت است و اگر اسرائیل اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه را حتی تا صد در صد نیز در پیش گیرد باز هم در هر حمله ای تعداد زیادی غیر نظامی کشته خواهد شد.

وی افزود، اگر اسرائیل در حملات خود به غیر نظامیان توجه نکند و اقدمات احتیاطی را در این خصوص در نظر نگیرد شمار غیرنظامیانی که در هر حمله کشته می شدند بین ۱۰ تا ۱۰۰ برابر بیشتر از حد کنونی بود.

نسل‌کشی در غزه مجاز است!

تسنیم هم گزارش داد، روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل مطلبی با عنوان «وقتی نسل‌کشی مجاز است» منتشر کرد که در آن «یوگان گوردون»، یکی از روزنامه‌نگاران این روزنامه پیشنهاد کرده بود کشتن تمامی فلسطینی‌ها اقدامی قابل توجیه است.

روزنامه تایمز اسرائیل این مقاله را پس از خشم عمومی از انتشار آن در فضای مجازی حذف کرد، اما آرشیو این مقاله در این لینک قابل دسترسی است.

ایندیپندنت: نقش سلاح‌های انگلیسی در حملات اسرائیل به غزه افشا شد

در همین حال، روزنامه ایندیپندنت، در بحبوحه تهاجم نظامی اسرائیل به نوار غزه، مستنداتی از نقش انگلیس در تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی فراهم آورده است.

این گزارش تصریح می‌کند دولت انگلیس متهم است قانون را در فروش تسلیحات نظامی به اسرائیل رعایت نکرده است. این مساله پس از آن فاش شده که شواهدی به دست آمده است که نشان می دهد ارتش اسرائیل در حمله به نوار غزه از سلاح های ساخت انگلیس استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش اسناد معتبر نشان می دهد که از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مجوز صادرات اسلحه به اسرائیل به ارزش ۴۲ میلیون پوند به بیش از ۱۳۰ شرکت نظامی انگلیسی داده شده است. این سلاح ها شامل مهمات؛ سیستم های هدف گیری؛ هواپیماهای بدون سرنشین و خودروهای زرهی بوده است.

در بین شرکتهای انگلیسی که مجوز صادرات تسلیحات به اسرائیل را دریافت کرده اند دو شرکت هستند که قطعات مورد نیاز برای ساخت هواپیماهای بدون سرنشین "هرمس" را تامین می کنند. این پهپادها در عملیات های ارتش اسرائیل برای شناسایی و هدف قرار دادن اهداف مورد نظر استفاده می شوند.

یکی از این دو شرکت همچنین تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تانکهای نظامی ارتش اسرائیل را تامین می کنند. پهپادهای هرمس در عملیات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه بارها مورد استفاده قرار گرفته است. تحولات سرزمین های اشغالی فلسطین در شرایطی است که آتش بس ۷۲ ساعته اعلام شده از سوی جان کری وزیر خارجه آمریکا بار دیگر نقض شده است.

دولت انگلیس اعلام کرده است که در خصوص مجوز صادرات اسلحه به اسرائیل بازنگری و تجدیدنظر خواهد کرد. ولی سیاستمداران و فعالان سیاسی از دولت انگلیس خواسته اند تا در خصوص استفاده از تجهیزات نظامی ساخت انگلیس در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تحقیق انجام دهد.

اسرائیل یکی از بزرگترین مشتریان تجهیزات صادراتی انگلیس است که قابلیت استفاده دو گانه در زمینه های غیر نظامی و نظامی را دارد. ارزش مبادلات تجاری رژیم صهیونیستی و انگلیس در این بخش سال گذشته به بیش از ۷ میلیارد پوند رسیده است.

مجلس نمایندگان آمریکا هم کمک ۲۲۵ میلیون دلاری به گنبد آهنین اسرائیل را تصویب کرد

از سوی دیگر، مجلس نمایندگان آمریکا هم به طرح کمک ۲۲۵ میلیون دلاری به گنبد آهنین اسرائیل را تصویب کرد. پیش از این، مجلس سنا به طرح اضطراری اختصاص این بودجه به این سامانه رهگیر موشکی رأی مثبت داده بود.

اکنون، این طرح باید به امضای باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا برسد.

تصویب این طرح در بحبوحه حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه صورت گرفته اسنت.

در حملات رژیم اسرائیل تاکنون بیش از ۱۴۳۷ فلسطینی کشته و بیش از ۸ هزار تن از آنان نیز مجروح شده‌اند.

این در حالی است که بر اساس گزارش‌ها، بیش از ۸۰ درصد قربانیان غیرنظامیان هستند که بیش از ۳۰۰ تن از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دنیا قدر دان ما خواهد بود روزی که نسل شما ظالمین رو از روی زمین برداریم و اون روز دیر نخواهد بود.
از شما تنها کسانی در امان خواهند ماند که فرمان رهبری امان نامه آن ها را امضا کرده باشد.
ف
مردم جهان به هوش باشید وقتی اسراییل مجوز زنده بودن یانبودن انسانهارابه دست خودش می داند ونسل کشی را الان درغزه مجازمیداند فردا کشورهای اروپایی وامریکا والالخصوص کشورهای خاورمانه ای وکشورخودمان را هم ازاین نسل کشی درامان نخواهیم بود !!
United States
واقعاْ ننگ است که در این قرن ارتباطات و اخبار همه دنیا نشسته اند و قتل عام را تماشا می کنند….. سر مار در عربستان نهفته است که با بی اعتنایی خود اعتلاف با اسراییل را اثبات کرده….