جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چند ساعت کار کارمندان مفید است؟

جمعه ۱۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 212714
بهره وری در ایران پائین است به طوری که از 8 ساعت کار فقط یک ساعت آن مفید است در صورتی که در کشورهای پیشرفته حدود 7ساعت می باشد.
به گزارش ایلنا، مدیر دفتر بررسی‌های اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: بهره وری در ایران پائین است به طوری که از ۸ ساعت کار فقط ۱ ساعت آن مفید است، در صورتی که در کشورهای پیشرفته حدود ۷ساعت است.

محمدرضا سیدنورانی در همایش ملی راه کارهای تحقق جهاد اقتصادی با نگرش بر الگوهای دفاع مقدس که در شهرستان بابل برگزار شد، گفت: عدم اجرای صحیح اصل ۴۴ باعث رکود اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر می‌توانستیم اصل ۴۴ را به درستی رعایت کنیم در آن هدفمندی یارانه‌ها هم گنجانده شده بود و در ادامه افزود: یک دولت و نظام اقتصادی قوی نیاز به یک بخش خصوصی قوی و محکم دارد.

سید نورانی خاطر نشان کرد: سیستم ضعیف اقتصادی کشور باعث نیمه تمام ماندن پرژه‌ها می‌گردد و این بدلیل عدم پیش بینی منابع برای پروژه‌ها است.

مدیر دفتر بررسی‌های اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس، حمایت از بخش خصوصی و بنگاه‌های تولیدی و حل مشکلات آن‌ها می‌تواند اقتصائ و جامعه را پویا‌تر کند.

وی تنبلی اجتماعی را از دیگر مشکلات و معظلات جامعه عنوان کرد و گفت: بهره وری در ایران پائین است به طوری که از ۸ ساعت کار فقط یک ساعت آن مفید است در صورتی که در کشورهای پیشرفته حدود ۷ساعت می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *