پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲

ماشین عروس داعش!+عکس

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 398313
یکی از عناصر داعش عکس ماشین عروس با آرم و نشان داعش و تزئین‌شده با گل را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، "جزراوی مهاجر" از اعضای گروهک تروریستی داعش، عکس ماشین عروس داعش را در صفحه توییتر خود منتشر کرد.

سایت خبری "بوابه فیتو" مصر دراین‌باره گزارش داد؛ مهاجر، عکس ماشین عروس با آرم و نشان داعش و تزیین‌شده با گل را در صفحه توییتر خود بارگذاری کرده است.

مهاجر در زیر این عکس نوشته است: خطاب به کینه‌توزان ضد داعش؛ شادی و جشن ما با وجود بمباران صلیبی‌ها ادامه دارد!


در حالی‌که زنان و مردان عراقی و سوری ساکن در مناطق تحت اشغال داعش در بدترین و سخت‌گیرانه‌ترین شرایط زندگی کرده و حتی حق خرید حلقه نامزدی و برگزاری مراسم عروسی به شیوه‌های سنتی خود را ندارند و به بهانه‌های مختلف شکنجه و اعدام میشوند، سران داعش از بهترین و لوکس‌ترین امکانات بهره برده و هر روز بر عیاشی و شهوت‌رانی خود می‌افزایند.

گروهک تروریستی داعش با استفاده از تبلیغات دروغین گسترده در شبکه‌های اجتماعی توانسته تعدادی از زنان و دختران را از سراسر جهان برای عضویت در این گروهک به سوریه و عراق بکشاند. آنان بعد از عضویت در داعش نه تنها به بهشت آرزوهای خود دست پیدا نمی‌کنند بلکه سرانجامی جز تجاوز، خودکشی یا مرگ نخواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عروسی میکند بعد همسرشان را برای جهاد نکاح میفرستند جنگ !!!!!
خوب که چی ؟