جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۳
معاون ورزش قهرمانی مطرح کرد:

رضازاده باید طبق قانون عمل کند

يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۷
کد مطلب: 418211
سجادی با تاکید بر این موضوع که همه در برابر قانون یکسان هستند گفت: چنانچه آقای رضازاده بخواهد در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند، باید براساس قانون از شورای شهر استعفا دهد .
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش، سید نصرالله سجادی گفت: همانگونه که در سال ۹۳ و ۹۴ بعضی از اعضای شورای شهر برای حضور در انتخابات فدراسیون های ورزشی کاندید شدند و مطابق اساسنامه سازمان بازرسی کل کشور نتوانستند در انتخابات شرکت کنند ، آقای رضازاده هم در صورت عدم استعفاء نمی‌تواند در انتخابات شرکت کنند.

سجادی اساسنامه سازمان بازرسی کل کشور را مورد توجه قرار داد و با تاکید براینکه ما مجری قانون هستیم گفت: براساس این قانون هیچ نامزدی نمی تواند هم عضو شورای شهر باشد و هم در فدراسیونی به عنوان رییس فدراسیون انجام وظیفه کند.

معاون وزیر تصریح کرد: به این ترتیب هر یک از اعضای شورای شهر که خواستار حضور در انتخابات فدراسیون های ورزشی هستند باید رسما از سمت خود استعفا دهند ، جناب آقای رضا زاده نیز باید مطابق این قانون از پست خود در شورای شهر استعفا دهد.

وی تاکید کرد: ما قوانین را اجرا می کنیم و تنها قوانین بعدی است که می تواند ناقض قوانین قبلی باشند . فعلا قانون می گوید اقای رضا زاده نمی تواند در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند و اگر تمایل به شرکت در انتخابات دارد ، باید حتما استعفای پذیرفته شده توسط شورای شهر را به وزارت ورزش و جوانان ارائه کند.

سجادی ادامه داد: قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی همگی لازم الاجراست . پیش از این نیز دوستانی از شورای شهر در انتخابات شرکت کرده بودند و براساس این قانون اجازه حضور در انتخابات را نیافتند این دوستان حتی به دیوان عدالت اداری نیز شکایت کردند که درنهایت وزارت ورزش و جوانان تبرئه شد.

وی تصریح کرد: کتبا و شفاها به آقای رضازاده، موارد و موانع قانونی شرکت ایشان در انتخابات فدراسیون وزنه برداری را اعلام کرده ایم و، هفته آینده نیز مجددا موارد قانونی حضورشان ارائه خواهد شد تا وی موضع خود را در خصوص حضور در انتخابات اعلام کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من نظرم اینه که بایدازشورااستعفا بده تاتبعیض نشه بعددرفدراسیون کاندید ریاست بشه وباهزارانشاالله انتخاب نشه.
این خیلی خوبه.بذارین قانون مشخص کنه,چون در برابر قانون شهرام بهرام نداریم.
Iran, Islamic Republic of
آقای رضا زاده ایرانی جماعت همین طوری هست یک روز انقدر می برند بالا تا می شی خدا یک روز همچین می زنن زمینت که می شی کنیز سیاه حلقه به گوش
به این مردم اعتمادی نیست .