جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
معاون سابق نتانیاهو:

راه نفوذ در توافق نهایی همکاری با آمریکاست

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 418013
معاون سابق نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید بهترین راه برای نفوذ بر توافق نهایی با ایران همکاری با دولت آمریکاست نه اقدام علیه آن.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «دن مریدور» معاون سابق نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید بهترین راه برای نفوذ بر توافق با ایران همکاری با دولت آمریکاست.

به گزارش شبکه «المیادین» مریدور درباره تفاهم لوزان گفت: «بهترین راه برای نفوذ بر توافق در حال شکل‌گیری با ایران، همکاری با دولت آمریکاست نه فعالیت علیه آن».

به دنبال تفاهم ایران و ۱+۵ در لوزان سوئیس، مقامات رژیم صهیونیستی به ویژه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به شدت به این تفاهم واکنش نشان دادند و آن را دستاورد بزرگی برای ایران و «اشتباهی تاریخی» برای غرب خواندند. حتی در همان روزهای نخست نتانیاهو مُصر بود که به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی ایران باید در توافق نهایی گنجانده شود؛ موردی که با مخالفت مقامات آمریکایی روبرو شد و این درخواست را غیرقابل اجرا دانستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *