پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲

این نظام از اساس شیطانی است

شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 406412
زمانی که امام روح الله ، نظام آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرد ، دقیقا به هدف زده بود . . . !
به گزارش جهان، وبلاگ "مقتدر مظلوم" نوشت:
آن هایی که اندک مطالعه ای در خصوص چیستی نظام آمریکا و تاریخ و وضعیت فعلی بازیگران و تصمیم گیران و تصمیم سازان واقعی این نظام دارند به خوبی می دانند ؛
 
سنگ بنای این نظام از ابتدا و از اساس با مبانی شیطانی و توسط عناصر و خادمان شیطان بنا نهاده شده . . .
ارکان اصلی و تصمیم سازان و تصمیم گیران اصلی پشت پرده این نظام ، نه کنگره و سنا و مترسکی مثل اوباما ، بلکه شبکه ابر سرمایه داران و خاندان های به ظاهر یهودی و اما در واقع مومن با آیین های شیطانی و تحت ولایت شیطان است . . . شبکه ای که از طریق تصاحب و سلطه بر دارایی ها و منابع این کشور و سایر کشورهای جهان ، عملا حاکمان واقعی آمریکا هستند . . .
 
علاوه بر این ، یهودیان و صهیونیست هایی که عملا در کلوپ ها و مجامع مخفی و لژهایشان شیطان را می پرستند ، در سراسر ارکان و نهادها و بخش های این نظام از مقامات بلند پایه در ساختارهای حکومتی گرفته تا اتاق های فکر و رسانه ها و . . . ، حضور دارند و عناصر اصلی و اثرگذار این نظام را تشکیل می دهند . . .
 
این نظام از اساس شیطانی است . . . ساختارش شیطانی است ، عناصر اصلیش شیطانی هستند ، راس هرم و تصمیم گیرندگانش شیطانی هستند . . . تصمیماتش شیطانی و علیه جریان حق و جریان الهی است . . .
 
 
 
زمانی که امام روح الله ،  نظام آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کرد ، دقیقا به هدف زده بود . . . !
امام از روی هوا و هوس و بی پایه و اساس این حرف را نزد ! بزرگنمایی یا تبلیغات سیاسی نکرد ! کما اینکه بمانند سیاستمداران هم نبود که بخواهد لفاظی و بزرگنمایی و تبلیغات کند . . .
 
بزرگ مرد تاریخ و بینان گذار انقلاب اسلامی ، ماهیت این نظام را به دقیق ترین شکل ممکن فهم و توصیف کرده بود .
این نظام ماهیتا و اساسا شیطانی بود . . .
از این رو تخاصم ، رویارویی و نبرد با آمریکا ، نه صرفا به دلیل برخی چالش های میان دو کشور و اقدامات آمریکا علیه ایران بود ، بلکه دقیقا به دلیل همین ماهیت شیطانی آمریکا و نبرد همیشگی جریان حق و جریان باطل در سراسر تاریخ بود ..
پرچمدار جریان حق و زمینه ساز ظهور مهدی عج ، روبروی این نظام قد علم کرد و سخن از مبارزه آشتی ناپذیر میگفت ، چون نظام آمریکا ، از اساس شیطانی بود و در خدمت شیطان و جریانش و جریان باطل عمل می کرد. . .
مبارزه آشتی ناپذیر با آمریکا ، در چنین منطقی تعریف می شد. . .
نبرد مقدس حزب الله با حزب الشیطان
مبارزه همیشگی و آشتی ناپذیر حق و باطل . . .
 
پینوشت:
حال به نظرتان افرادی که سال ها در کشور آمریکا حضور داشته اند و با بالاترین مقامات و عناصر اتاق های فکر این کشور حشر و نشر داشته اند و از نزدیک بسیاری از واقعیات را با چشم خود دیده اند ، چه می شود که تلاش می کنند این واقعیات را انکار کنند . . . ؟
چه می شود که تلاش می کنند وانمود کنند مشکلات ما با آمریکا مربوط به فلان حزب و فلان نهاد و فلان لابی است و مقامات کاخ سفید یا مثلا اوباما حسابشان با حساب سایرین جداست . . . ؟
 
چه می شود که تلاش می کنند وانمود کنند که این فقط آیپک و لابی اسراییل است که مشغول دشمنی با ایران است و سیاستمدارن مظلوم آمریکایی اسیر توطئه های این لابی و علاقه مند به حل مشکلات با ایران !
چه می شود که این افراد از هر تلاشی برای نزدیک شدن به این نظام شیطانی و برقراری و عادی سازی رابطه با این نظام دریغ نمی کنند . . . ؟ چه می شود که برای دیدار با کارگزاران شیطان امروز و فردا می کنند ؟
 
واقعا این نظام و ماهیتش را نمی شناسند ؟ واقعا از دشمنی ریشه ای این نظام با ایران و انقلاب اسلامی و جریان الهی خبر ندارند ؟
اصلا گیریم که این افراد به مانند بسیاری موارد دیگر نظرات امام خمینی را فرمایشی و تبلیغاتی تفسیر کرده اند ، واقعا فکر می کنید دست و پا زدن برای نزدیک شدن به شیطان بزرگ و طاقوت زمان ، از روی نادانی و نا آگاهیشان است ؟
میدانید معنای این رفتارها و رویکردهای ادامه دار و هدفمند چه می تواند باشد ؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *