سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۴
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

آمریکایی که در مقدمات دبه کرده چگونه به مؤخرات پایبند خواهد بود؟!

برگزاری کنگره جمعیت رهپویان در تابستان
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 425718
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها در مقدمات دبه کردند چگونه به موخرات پایبند خواهند بود؟!
آمریکایی که در مقدمات دبه کرده چگونه به مؤخرات پایبند خواهد بود؟!
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه نباید دستگاه دیپلماسی ما فریب بخورد و منفعل شود، اظهار داشت: در مذاکرات هسته‌ای نباید اجازه بدهیم که جای متهم و مدعی عوض شود ما باید مدعی باشیم چرا که این آمریکایی‌ها هستند که به آنچه گفتند عمل نکردند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که حداکثری برداشت کنند و حداقلی هم به ما ندهند لازم است تا دستگاه دیپلماسی ما دنیا را متوجه دبه کردن آمریکا کند اما متأسفانه توپ را به زمین خودمان آورده‌اند چرا باید دستگاه دیپلماسی ما منفعل عمل کند؟ امروز در حالی که مذاکرات در حال انجام است ما را تهدید می کنند.

وی تصریح کرد: بحث پروتکل الحاقی باید جزو آخرین بحث‌ها باشد نه اینکه از همین حالا اجازه بدهیم آنان این مسائل را مطرح کنند، جمهوری اسلامی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند اجازه بازرسی و دسترسی را نخواهد داد.

سروری با بیان اینکه متاسفانه امروز ایران در مقام متهم قرار گرفته است در حالی که آمریکایی‌ها متهم اصلی‌اند، گفت: جمهوری اسلامی صادقانه به آنچه که جزو سوالات آنان بوده، پاسخ داده است و باید اتش تهیه خودمان را بر این بریزیم که آنان در مقدمات دبه کردند چگونه به موخرات پایبند خواهند بود؟!

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره زمان برگزاری کنگره متبوعش، خاطر نشان کرد: برای چگونگی برگزاری کنگره چند پیشنهاد داشتیم که بررسی‌شان کردیم و کنگره در فصل تابستان برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
آقای سروری این سوالیه که مجلسی ها باید جواب بدن
Iran, Islamic Republic of
همش شکایت و گله ای است که روانه تیم مذاکره کننده است
مسعود دیپلمات
دبه را بی خیال. اصل موافقت را بچسب! ....
مسعود
... از دبه کسی ضرر ندیده!