پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد:

خدمت‌رسانی ۳۰ هزار پلیس به زائران امام(ره)

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 425817
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی، ۳۰ هزار پلیس در کشور به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه هماهنگی قرارگاه روح‌الله ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خصوصاً نیمه شعبان و تسلیت بیست و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی اظهار کرد: نیروی انتظامی براساس ماموریت ذاتی خود هرساله برقراری نظم و امنیت بزرگداشت امام (ره) را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: امسال هم همچون سنوات گذشته همکاران ما در تهران بزرگ و سراسر کشور این مسئولیت خطیر را بر عهده دارند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

اشتری تصریح کرد: پیش‌بینی شده است ۲ هزار اتوبوس زائران را از اقصی نقاط کشور به حرم حضرت امام خمینی بیاورند و اقدامات لازم امنیتی و ترافیکی از مبداء تا مقصد و از حرم به استان‌های مبداء پیش‌بینی شده است و هماهنگی‌ها صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: اقدامات امنیتی در حرم امام خمینی توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ می‌باشد.

وی تاکید کرد: ۳۰ هزار نفر در تهران و استانها خدمات امنیتی و ترافیکی را به زائران ارائه می‌دهند.

اشتری در رابطه با جشن و سرور نیمه شعبان نیز گفت: هماهنگی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری جشن‌ها در نیمه شعبان صورت گرفته است و با هیأت‌ها و سازمان‌ها هماهنگی شده است تا مراسم نیمه شعبان با امنیت و رعایت شئونات اسلامی برگزار شود.

اشتری ابراز امیدواری کرد امیدواریم مثل سنوات گذشته مراسم بزرگداشت امام راحل با امنیت و نظم ترافیکی انجام شود.

وی در رابطه با خدمت‌رسانی قرارگاه روح‌الله به زائرین گفت: خدمت‌رسانی به زائرین بر عهده روح‌الله و قرارگاه‌های فرعی است و پلیس امنیت، پلیس پیشگیری، آگاهی و راهور در این قرارگاه حضور دارند و تمام موضوعات که لازم است پیش‌بینی و پیشگیری شده است و این قرارگاه‌ و قرارگاه‌های فرعی در صورت مشکلی پاسخگو خواهند بود و به زائران خدمت‌رسانی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *