پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها اعلام شد

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 417915
معاون وزیر آموزش و پرورش، آغاز زمان ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی آینده را اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی زرافشان گفت: ‌مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان که نتوانند استانداردهای لازم آموزشی را در مدارس رعایت کنند تعطیل و از ادامه فعالیت آن ها برای سال تحصیلی آینده جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد این مدارس در سال گذشته افزود: تعداد مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان بی کیفیت در هر استان متفاوت است و در بعضی از استان ها به پنج مدرسه دستور تبدیل وضعیت به مدرسه عادی دولتی را داده ایم.

زرافشان به نام‌نویسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده اشاره و تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی از اول خرداد انجام می شود و ثبت نام دانش آ‌موزان سایر پایه های تحصیلی بعد از اعلام نتایج امتحانات خرداد (۱۵ خرداد به بعد) ‌انجام می شود.

معاون وزیر آموزش وپرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه در همان مدرسه محل تحصیل انجام می شود و فقط دانش‌آموزان پایه های ورودی هفتم و دهم به دلیل تغییر مقطع تحصیلی نیاز به تغییر مدرسه خود دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *