سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲۰
۵۳
سیدحسن نصرالله در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره:

ما را آزمایش نکنید/موشک دربرابر موشک/ریخته‌شدن خون شهدای‌ایرانی و لبنانی بیانگر وحدت‌نبرد است

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب: 404711
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت لبنان در قنیطره ، پاسخ به تجاوزات صهیونیست‌ها را حق مقاومت دانست و خطاب به این رژیم گفت: این حق قانونی مقاومت است که به تجاوزات در هر زمان و مکان پاسخ دهد.
ما را آزمایش نکنید/موشک دربرابر موشک/ریخته‌شدن خون شهدای‌ایرانی و لبنانی بیانگر وحدت‌نبرد است
به گزارش جهان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان لحظاتی پیش سخنرانی خود را در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت که چند روز پیش در قنیطره در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خیل شهدای مقاومت بر ضد اشغالگری پیوستند، آغاز کرد.

در این مراسم شمار زیادی از شخصیت های سیاسی و مذهبی لبنان و همچنین علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران هم حضور دارند.

تسلیت سید حسن نصرالله به خانواده شهدای قنیطره

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در ابتدای سخنرانی خود به روان پاک حضرت محمد(ص) و عترت پاکش درود فرستاد. دبیرکل حزب الله در ادامه به آیه ای از قرآن کریم درباره شهادت اشاره کرد و گفت در آغاز مایلم سخنانی را در خصوص کاروان شهدا و همبستگی مردم در این زمینه بیان کنم و در ادامه به عملیات ترور در قنیطره و عملیات مقاومت در مزارع اشغالی شبعا اشاره می کنم.

ابتدا به خانواده های شهدا تبریک و تهنیت عرض می کنم و درجات عالی را نزد خداوند برای شهدای مقاومت مسئلت می‌کنم‬‎. از خداوند می خواهم که شهدای شما را شفیعان شما و ما در روز قیامت قرار دهد و به شما صبر و اجر عنایت فرماید.

همچنین از تمام کسانی که به خاطر این شهدای بزرگ با ما به شیوه های مختلف ابراز همبستگی کردند از لبنان تا فلسطین، سوریه، ایران، موریتانی، پاکستان و جهان اسلام و کشورهای عربی و تمام کسانی که از عملیات بزرگ مقاومت در مزارع شبعا تمجید و ابراز همبستگی کردند، قدردانی می‌کنم‬.

از مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان که از همان لحظه نخست ترور جنایتکارانه در قنیطره در بالاترین سطح آمادگی و مسئولیت پذیری قرار داشتند نیز تشکر می‌کنم.

لازم است از ملت عزیز لبنان ملت مقاوم و تمام کسانی که در کنار مقاومت قرار داشته اند از همان لحظه ترور جنایتکارانه در قنیطره و با وجود مخاطرات امنیتی در مراسم تشییع شهدا شرکت و از هر گزینه ای که مقاومت در پیش گرفت، حمایت کرده اند، قدردانی می‌کنم.

سید حسن نصرالله که سخنان حماسی اش با ابراز احساسات مردم حاضر در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره روبرو می شد، از شهدای ارتش لبنان که در نبرد با تروریست ها و دفاع از لبنان در برابر تروریست های تکفیری مسلح به شهادت رسیدند، تمجید کرد.‬‎

وی با اشاره به همسویی و اتحاد گروه های تروریستی تکفیری و رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد به شهدای ارتش لبنان که در راس بعلبک در نبرد با تکفیری ها به شهادت رسیدند، درود می فرستم.‬‎

دبیرکل حزب الله در ادامه با آوردن نام شهدای قنیطره از جمله شهید الله دادی از جمهوری اسلامی ایران گفت به این شهدا اعلام می کنم بر شما مبارک باد و گوارای شما باد حسن عاقبت‬‎ و رستگاری.

اما شما ای برادران و فرزندان و شهدای عزیزمان که به زندگی عزتمندانه و سعادت اخروی نائل شدید و ازخداوند می خواهیم به ما کمک کند در راه شما باقی بمانیم و راه شما را ادامه دهیم.آرزو داریم که خداوند نیز افتخار شهادت آنها را نصیب ما کند.

شهدای مقاومت، وابستگی و تعلق تمام خانواده‌ها به مدرسه جهاد و شهادت را نشان دادند شهدای قنیطره از طریق شهادت خود، استمرار حضور فرماندهان را در میدان بیان کردند.

سید حسن نصرالله با تمجید از شهید جهاد عماد مغنیه و دیگر شهدای مقاومت اعلام کرد وقتی نتانیاهو و یعلون خارج می شوند و رزمندگان مقاومت را تهدید می کنند، آنچه را که امام زین العابدین(ع) به یزید گفت، به نتانیاهو و یعلون می گویند که آیا می خواهید ما را از شهادت بترسانید.

ریخته شدن خون شهدای ایرانی و لبنانی بیانگر وحدت سرنوشت و نبرد است

آمیخته شدن خون شهدای ایرانی و لبنانی و ریخته شدن آن در سرزمین قنیطره سوریه بیانگر وحدت قضیه ، سرنوشت و نبرد است. زمان شکست ها سپری شده و وارد مرحله پیروزی شده ایم‬.

رزمندگان مقاومت در خط مقدم جبهه‌ها هستند و دنیا هرگز قادر به شکست آنها نخواهد شد‬‎. وی به اقدام رژیم صهیونیستی در اسیر کردن هزاران فلسطینی و اشغال جولان سوریه اعلام کرد این رژیم به طور واضح از گروه‌های تروریستی تکفیری با هدف ویرانی سوریه و ارتش آن حمایت می‌کند.

اسرائیل ساده ترین حقوق بشر را نقض می‌کند

اسرائیل در روز روشن مواضع ارتش سوریه را بمباران می کند، اسرائیل ساده ترین حقوق بشر را نقض می کند و از جنگ سوریه سوء استفاده می کند و به آن دامن می زند. اسرائیل به قطعنامه ای که برخی آن را تقدیس می کنند احترام نمی گذارد.

اسرائیل در روز و شب به تجاوزات خود ادامه می دهد لبنان در معرض تجاوزات مستمر اسرائیل قرار دارد اسرائیل از اوضاع منطقه به شدت استفاده می‌کند‬‎ . اسرائیل اکنون در وضعی قرار دارد که احساس می کند همه را هر ساعتی که بخواهد تهدید کند.

اصلا نهادی به نام اتحادیه عرب وجود ندارد

وی با انتقاد از اتحادیه عرب گفت اصلا نهادی به نام اتحادیه عرب وجود ندارد‬. نصرالله با انتقاد از سیاست‌های رژیم های عربی و اتحادیه عرب خاطر نشان کرد اسرائیل از شکاف ها و اختلافات عربی و اسلامی و غیبت کشورهای عربی و حتی اتحادیه عرب در صحنه بهره می‌برد‬‎ و تصمیم گیری مستقلی را از سوی دولت‌های عربی شاهد نیستیم. تجربه جنگ ظالمانه اخیر علیه نوار غزه شاهدی بر سکوت دولت های عربی و اتحادیه عرب و نبود تصمیم گیری مستقل از سوی آنها بود.وقتی زمان نبرد با اسرائیل باشد، تصمیم گیری مستقل عربی جایی ندارد‬‎.

تصمیم به ترور شهدای قنیطره در بالاترین سطوح دشمن اتخاذ شد

سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد روز یکشنبه پیش از ظهر،‌بالگردهای اسرائیلی دو خودرو غیر نظامی را هدف قرار دادند که به شهادت برادران ما منجر شد که در حال انجام ماموریت بودند. دشمن تصمیم به ترور شهدای قنیطره را قبلا گرفته بود و بر آن اصرار داشت‬‎. تصمیم به ترور شهدای قنیطره در بالاترین سطح تصمیم گیرندگان دشمن اتخاذ شد.

ما در مقابل عملیات تروریستی آشکارقرار داریم که کاملا شبیه عملیات ترور شهید عباس الموسوی و همسرش و فرزندش در سال ۱۹۹۲ بود که هرگز تصادفی نیست‬‎. ما به این شهدای خود افتخار می کنیم و به پشتوانه آنها احساس سربلندی می کنیم و آنها را شهدای مقاومت و راه قدس می دانیم.

اولین غافلگیری حزب الله برای اسرائیل

اسرائیل گمان می‌کرد که حزب الله هرگز به عملیات ترور شهدای مقاومت در قنیطره پاسخ نمی دهد و گمان می کرد که حزب الله در وضعی متزلزل و ضعیف قرار دارد.

اولین اقدام غافلگیرکننده ای حزب الله برای اسرائیل اعلام اسامی شهدای مقاومت نیم ساعت پس از ترور بود‬‎.

بهانه‌های رژیم صهیونیستی برای حمله به جنوب سوریه

قاتل آشفته و سردرگم شد در حالی که مقتول واضح و شفاف بود. بهانه اسرائیل برای ترور چه بود؟ بر اساس آنچه از تحلیلگران و روزنامه ها و رسانه های اسرائیلی متوجه بهانه های اسرائیل می شویم یک بار گفتند که این گروه را هدف قرار داد به این خاطر که می خواستند عملیاتی در جولان اشغالی انجام دهند. گفتند این گروه از رزمندگان به خاطر وضع سکوهای موشکی در این منطقه آمده بودند.‬‎ اسرائیلی ها بهانه های زیادی برای عملیات ترور شهدای قنیطره ایجاد کردند و بهانه ها همگی حول جولان بود‬‎.

نتانیاهو هرگز از حضور النصره احساس نگرانی ندارد

همه ملت های منطقه این سئوال را مطرح می کنند که اسرائیل در نوار مرزی چه می کند. هزاران جنگجو که تانک و توپخانه و موشک و انواع سلاح و ضد زره و. مقادیر زیادی از مواد منفجره و مواضع نظامی و استحکامات نظامی دارند، جبهه النصره شاخه سوری شبکه القاعده است. شبکه القاعده در فهرست های تروریستی سازمان ملل و آمریکا و غربی و عربی قرار دارد شاخه عربی شبکه القاعده که از نظر غربی و عربی و بین المللی تروریستی خوانده می شود بین ارتش سوریه و نوار مرزی در جولان اشغالی حضور گسترده ای دارد نتانیاهو هرگز از این حضور النصره احساس نگرانی ندارد یعلون هرگز از حضور النصره نگران نیست بلکه به حمایت و پوشش هوایی جنگجویان و باز کردن بیمارستان های خود به روی تروریست های النصره می پردازند‬‎.

هدف اسرائیل در تنگنا قرار دادن حزب الله بود

اسرائیل هرگز از حضور این افراد (تروریست‌های النصره) احساس نگرانی نمی‌کنند اما تصمیم می‌گیرد دو خودرویی را هدف قرار دهد که هیچ یک از این سلاح ها و جنگ افزارها را ندارند ملت‌ها این سئوال را می پرسند‬‎. فرهنگ ما و فرهنگ آباء‌ و اجداد ما ثابت کرده است که نوه‌های ما هم در راه شهادت گام بر‌می‌دارند .هدف اسرائیل این بود که پس از عملیات قنیطره به زعم خود، حزب الله دچار آشفتگی شود و در تنگنا قرار گیرد. غیر از بعد انسانی، تمام آنچه در این مصیبت رخ داد، جز خیر و برکت و مثبت و الطاف الهی نبوده است. میان ما و دشمن اسرائیلی دنیا و آخرت قرار دارد.

اسرائیل به طور رسمی مسئولیت عملیات قنیطره را برعهده نگرفت

یک سئوال محوری که طرح می‌کنند این بود که آیا حزب الله پاسخ خواهد داد چه زمانی و چگونه پاسخ خواهد داد، حد و مرز و مخاطرات چنین پاسخی چه خواهد بود. اسرائیل به طور رسمی مسئولیت عملیات قنیطره را برعهده نگرفت. تمام اسرائیل پس از اعلام ترور شهدای قنیطره از سوی حزب الله تمام اهتمامات خود را برای رصد کردن موضع حزب الله به کار گرفتند‬‎. اولین دستاورد خون شهدای قنیطره وحشتی است که اسرائیل پس از ترور آنها نشان داد.

هیچ ارتباطی میان پرونده هسته ای ایران یا هر موضوع دیگر با تصمیم مقاومت ندارد

هیچ ارتباطی میان پرونده هسته ای ایران یا هر موضوع دیگر با تصمیم مقاومت در پاسخ به جنایت قنیطره وجود ندارد. هیچ یک از دوستان ما راضی به ذلت یا ریخته شدن خون ما نیستند‬. از همان ساعات نخست روز یکشنبه همه جهان دیدند که ما شفاف و واضح بودیم. صحبت‌ها در این خصوص بود که ایران و سوریه برای جلوگیری از پاسخ حزب الله با ما تماس خواهند گرفت، من به شما می‌گویم هیچ یک از دوستان برای ما ذلت را نمی‌پسندد و راضی نمی‌شوند که خونمان ریخته شده و ما تنها نظاره گر باشیم‎

دشمن باید به خاطر جنایتش در قنیطره مجازات می‌شد

ما با شفافیت کامل گفتیم که باید پاسخ دهیم باید دشمن اسرائیلی را به خاطر جنایتی که در قنیطره مرتکب شد مجازات کرد باید به تجاوزکاری دشمن پایان داد این مساله مستلزم فداکاری است هر چند امور به پایان خود برسد‬. ما تمام احتمالات و بدترین احتمالات را در نظر گرفته و تدابیری را اتخاذ کردیم و این مساله را اسرائیل به خوبی دریافت کرده بود .

ما خود را برای بدترین احتمالات آماده کرده بودیم

عملیات انجام شد در حالی که ما خود را برای بدترین احتمالات هم آماده کرده بودیم در حالی که این عملیات در سایه آماده باش کامل اسرائیل انجام شد‬‎. از ویژگی های عملیات شبعا این بود که در اوج آمادگی اسرائیل انجام شد.

اولا (مجاهدان) ما را در روز روشن کشتند آنها را در روز روشن کشتیم، ساعت یازده و نیم در مقابل ساعت یازده و نیم، دو خودرو (از حزب الله) در برابر دوخودرو و یک مقدار بیشتر، کشته‌ها و زخمی‌ها در برابر شهدا، موشک در برابر موشک، تنها دو اختلاف میان ما و اسرائیل وجود دارد، اول اینکه آنان ترسو بوده و مرد نیستند و نمی‌جنگند مگر در آبادی‌های مستحکم، آنان خیانت کردند اما مقاومت صورت به صورت پاسخ دادند، اختلاف دوم این است که اسرائیلی‌ها جرئت برعهده گرفتن عملیات خود را پیدا نکردند اما مقاومت مستقیما پس از انجام عملیات به واسطه بیانیه شماره یک این عملیات را برعهده گرفتند.‎

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم درباره مجاهدان راه خدا تاکید کرد مردان ما هرگز از مرگ نمی ترسند آنها از روبروی دشمن می آیند نه از پشت آنها‬‎ باید به مجاهدان مقاومت و فرماندهان آنها که از لحظه ترور با مسئولیت کامل عمل کردند درود بفرستیم باید از مبارزان شجاعی که این عملیات بزرگ را در قلب د شمن انجام دادند تمجید کنم. اسرائیلی ها اکنون طی چند روز گذشته تاکنون کشف کردند که ارزیابی رهبران و فرماندهان سیاسی و نظامی و امنیتی آنها برآورد احمقانه ای بود.

تمام برآوردها و پیش بینی‌های دشمن اشتباه بود

تمام برآوردها و پیش بینی های آنها اشتباه بود اسرائیلی ها متوجه شدند که رهبرانشان آنها را به خاطر ارتکاب این حماقت، در پرتگاه خطرات قرار داده است. نکته دوم اینکه ارتش اسرائیل و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی از مقابله با اراده مقاومت ناتوان بودند.

ما را آزمایش نکنید تا شما را آزمایش نکنیم

اسرائیل را در سال ۲۰۰۰ شکست دادیم بارها آن را شکست دادیم در سال ۲۰۰۶ شکست دادیم و اسرائیلی که روز چهارشنبه شکست دادیم سست تر از لانه عنکبوت است. نتیجه و خلاصه آنچه که رخ داد این است که مقاومت در لبنان در آماده باش کامل به سر می‌برد. خطاب به دشمن می‌گویم که ما را آزمایش نکنید تا شما را آزمایش نکنیم.

ما هرگز از جنگ نمی ترسیم

اسرائیل باید خوب بفهمد که مقاومت، حکیم و باهوش و شجاع و قادر است. اگر دشمن اسرائیل اهل محاسبات است که مقاومت از جنگ می ترسد من در مراسم بزرگداشت شهدای قنیطره می گویم به دشمن می گویم ما هرگز از جنگ نمی ترسیم و اگر جنگی بر ما تحمیل شود به یاری خدا در آن پیروز خواهیم شد.

ما اهل جنگ روانی و تبلیغاتی نیستم، ما در میدان حرف خود را می زنیم به دوستان و حامیان مقاومت و لبنانی ها می گوییم، ما خواهان جنگ نیستیم، این حرف نشانه ترس و ضعف ما نیست، ما مجبور هستیم مقاومت نظامی آماده باشیم زیرا دشمن متجاوزی در برابر ما قرار دارد لبنانی ها باید بین دو مساله فرق قائل شوند ما با مسئولیت عمل می کنیم خواهان جنگ نیستیم.

با تجاوزی در هر زمان و مکان مقابله می‌کنیم

امروز پس از عملیات قنیطره و عملیات مزارع شبعا می‌گویم چیزی به نام قواعد درگیری برای ما ارزشی ندارد و به آن پایبند نخواهیم بود. این حق اخلاقی ، انسانی و قانونی ما است که با تجاوزی در هر زمان و مکان مقابله کنیم و پاسخ را حق خود می‌دانیم. دشمن باید بهای تجاوزش را می پرداخت، اسرائیل از رویارویی نظامی فرار می‌کند‬‎ .فرق بین ترور شهدای قنیطره و ترور حاج حسن اللقیس چیست؟ پیام امروز از حالا به بعد، در صورتی که هر یک از اعضای کادر حزب الله یا هر جوانی از جوانان حزب الله، ترور شود، اسرائیل را مسئول دانسته و به دشمن اسرائیلی در هر زمان و مکان و به شیوه ای که آن را مناسب بدانیم،‌ پاسخ خواهیم داد.

آنچه در مزارع شبعا روی داد، بیشتر از یک انتقام و کمتر از یک جنگ بود‬‎ ما با حکمت و مسئولیت ملی عمل می کنیم‬‎ اما اهل احساسات و هیجانات نیستیم کاروان های شهدا پیروزی را محقق می کنند و انشاءالله پیروزی های بیشتری را در آینده کسب خواهیم کرد.
منبع: المنار و تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی ت صالح
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله حزب الله
Iran, Islamic Republic of
چقدر تفاوت است میان این حسن و آن حسن
راست گفتی ،باعث شرمندگی ما شده.
رضا
Romania
دوران روحانی مچکریم هستیما سید حسن
هسته ای میدیم 4/2 میلیارد میگیریم
موشک میدیم 25 تن گوشت میگیریم
Iran, Islamic Republic of
چقدر تفاوت است میان این حسن و آن حسن
United States
این حسن کجا اون حسن کجا
درود بر سربازان مقام معظم رهبری
انشالله حزب الله و سید حسن نصرالله همیشه سرفراز و پیروز باشند.
رضا
Romania
من عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستم.
آفرین آفرین به تو برادر دلاور " پس تاخیر جایز نیست میتوانی بصورت داو طلب بروی
United States
ما همه عاشق مبارزه با صهیونیست ها هستیم
حزب فقط حزب الله
جونم فدات نصرالله
انشالله انشالله
United States
نصرالله مچکریم
ای خدا...کاش ......... رو یک هفته بفرستیم پیش این سید شاید یاد بگیرند شجاعت همراه با حکمت یعنی چه....
محمد مهدی
واقعا برای صدا وسیما متاسفم که برای این سخنرانی مهم رو از شبکه خبر پخش نکرد ولی به جاش خبر ورزشی پخش کرد...
مهردادبابصیرت متفکرونابغه و اسلام شناس
سلام و صلوات و رضوان خدا بر سیدحسن نصرالله و برادران حزب الله لبنان سلام خدا بر جهادعمادمغنیه و پدربزرگوارشان سلام خدا برحاج قاسم سلیمانی و برادران سپاه قدس کشورمان و سلام خدا برشهید الله دادی خداوندا تو را به قرآن مجیدو به کوه طور و غارحرا قسم میدهم برعلودرجات شهدا ی حزب الله و حماس وسپاه قدس بیفزا و بر عزت و موفقیت سیدحسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی بیفزا و دشمنان این مردان بزرگت را ازصفحه روزگارمحو کن ...
مهردادبابصیرت و متفکرونابغه و اسلام شناس
سیدحسن نصرالله مجسمه مردانگی و شجاعت است و به ولایت فقیه التزام عملی دارد اما بعضی ها هم اوبامارا باهوش و مودب میخوانند...
سینا
نابغه بودنت از تعریف و تمجیدی که از خودت کردی مشخصه با بصیرت
محمد
الحق والانصاف که تو شجاعت خون علی(ع) تو رگهات جریان داره.خدا حفظت کنه سرباز سید علی.
چوبین
الله اکبر.
محمد
درود بر همه مجاهدان
سلام و درود خدا بر سید مؤمن عربی.
نواده روح الله سید حسن نصرالله
جانم به فدایت، پیرو راه خمینی کبیر و سرباز و مطیع ولایت.
جانم به فدایت
Germany
سيد حسن نصرالله بوي خميني ميدهد
صلوات خدا بر خميني كبير و خلف صالحش سيد حسن نصرالله
علیزاده
درود خدا بر رزمندگان حزب الله و سید حسن نصرالله که همگی سربازان ولایت هستیم .
رضا
آقا سید حسن! خدا شما رو حفظ کنه.
رضا
با درود به مجاهد نستوه سید حسن نصرالله
Finland
فدایی داری سید.
سیمین
.... خداشاهده از بی کفنی زنده ایم و گرنه وقت خودمون رو اینجا تلف نمیکردیم
بهانه جایز نیست داوطلب اقدام کنید
نکته سنج
درود خدابر سید مقاومت
درود خدا بر شهدای مقاومت وحزب اله از ایران تا لبنان وعراق وسوریه وبحرین ویمن و...
درود خدا بر آنهایی که مسلکشان حسینی (ع)و رهبرشان خامنه ای است
درود خدا بر مجاهدان راه حق
محمد
دستشان دردنکند مامردان دفاع هستیم نجنگ افروزان بزدل اشغال گران امریکا بداند سپردفاعیش درمنطقه پوسیده شده اگر سران خائن عرب بخود بیایند شیطان بزرگ هیچ غلتی نمی تواند بکند
درود بر سید بزرگوار سید حسن نصرالله
United Kingdom
دمت گرم
تربت
پیام ما به نصرالله: حفظک الله تعالی ان شاءالله
المیرا
شیرلبنان سیدحسن نصرالله ....
ای جانم...............

خدا حفظت کنه سید جان. مایه غرور و عزتی..........

آدم جملاتشو میخونه کیف میکنه. لذت بردم.........
ابوالفضل
سلام خدا بر سید حسن نصرالله
احسنت
آقا سید روح ما رو شاد کردی خدا روح و روانت رو شاد کنه. ان شا الله
Iran, Islamic Republic of
لعنت بر خائنین انقلاب منجمله شغال پیر
.
Iran, Islamic Republic of
آقا منم بازی.
هم سربازی رفتم هم گردنم کلفته.
چیه خودتون تنهایی میرید؟ مگه ما آدم نیستیم. برای جهاد هم باید پارتی داشت؟
حمید از مشهد
نصر من االله و فتح قریب (ان شاءالله)
محسن از جهرم فارس
درود خدا بر مالک اشتر رهبری , سید حسن نصرالله
ابراهيم زاده
درودوسلام ورضوان الهي برمجاهدان سيدحسن وحاج قاسم وهمرزمانشان هرتصويروياصحبتي ازاين عزيزان راميبينم ومي شنوم خداشاهداست لذت عالم راميبرم خداوندرحمان نگهدارشان
قلي
سيد جان كولاك كردي دمت گرم،...
محمد
Iran, Islamic Republic of
حبیبی انت نصرالله
قربونت برم سید نور چشممی
حسین
کاش میشد در حمله بعدی(پیروزی حزب الله)من هم میتونستم شرکت کنم
من عاشق مبارزه با اسرائیلم
سید حسن دعا کن چشم این حسن ما هم باز بشه.
سید حسن جان تشکر واقعی ما از توست نه اون حسن
علی محمد نصیری بخش معمولان لرستان
ماشاالله به شیرمردشیعه،اعراب واتحادیه عرب،درپشت پرده دستشان بااسراییل تو یه کاسه است،بنازم حزب الله،اعراب از جنگ 6روزه تاکنون هنوز یک سنگریزه بطرف اسرائیل پرتاب نکرده اند،
عین سین
Iran, Islamic Republic of
نواده روح الله سید حسن نصرالله "ان اولی الناس بابراهیم للذین اتبعواه.......(بحث بر سر تبعیت عملی و ایدئولوژیکی است نه وابستگی ژنتیکی یا قربت فیزیکی)
یا سید
انت کالاسد....
انت اشجع الناس....
انت من سلالة رسول الله صل الله علیه و اله...
انت من ذریة امیرالمومنین علیه السلام...
انت منتقم الدماء الشهداء ...
انت القائد الشباب القوی المسلم فی لبنان...

سیدحسن نصرالله
قاتل عدوالله....................