پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۶

لبخندی پشت دروازه شهر +عکس

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب: 424214
عملیات "الی بیت المقدس" روز 10 اردیبهشت 1361، برای آزادسازی اراضی اشغالی خوزستان از چنگال ارتش بعثی صدام آغاز شد و در روز 3 خرداد، با آزادی کامل "خرمشهر" که 18 ماه قبل سقوط کرده بود، به پایان رسید.
گروه مقاومت جهان نيوز ـ عکسی که می بینید، ۳۳ سال قبل، روز سوم خرداد ۶۱ در ورودی شهر "خرمشهر" گرفته شده است. "بهرام محمدی فر" که آن روزها عکاس روزنامه "جمهوری اسلامی" بود، گروهی از بسیجیان را در ورودی "خرمشهر" می بیند که در انتظار ورود به شهر هستند. زمانی که دوربین خود را به سمت آنان می گیرد، یکی از جوانان بسیجی که گرد و غبار میدان، ریشها و موهای سیاهش را خاکستری کرده بود، چشم در لنز دوخته و می خندد. خنده ای که پس از ۲۳ روز جنگ در عمق تاریخ سرزمینش ریشه دوانید و جاودانه شد.

عملیات "الی بیت المقدس" روز ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱، برای آزادسازی اراضی اشغالی خوزستان از چنگال ارتش بعثی صدام آغاز شد و در روز ۳ خرداد، با آزادی کامل "خرمشهر" که ۱۸ ماه قبل سقوط کرده بود، به پایان رسید.

شادی ارواح مطهر شهدای عملیات "الی بیت المقدس" صلوات

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روزازادی مبارک
فان حزب الله هم الغالبون
نيكتا
نور چشم اين ملت.
Iran, Islamic Republic of
بر نمک نشناسان تا ابد لعنت باد ؟ اگر این رزمنده ها نبودن مملکت ما الان چه وضعی داشت ؟ به عراق نگاه کنید عبرت بگیرید
سید حسین رضائی
خوشا به غیرت شما دلاورمردان ، امیدوارم ما جوانان امروزی بتوانیم ادامه دهنده راه شما عزیزان باشیم
سید
واقعا در چهره هاشان چه قدر سادگی ،شادابی ،اخلاص ،صفا و معنویت موج می زند.
برای شادی ارواح مطهر شهدا صلوات...