پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵

توهین به مسئولان ایرانی در افغانستان

دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 111239
در زمان پخش مستقيم اين تظاهرات چند نفره افغاني‌ها، برخي از اين افراد با سر دادن شعارهاي توهين آميز عليه مسئولان کشورمان، مردم کابل را به حضور در اين تجمع فرا مي‌خواندند.
به گزارش آتي نيوز، برخي از رسانه‌هاي غربگرا در افغانستان طي روزهاي اخير با پخش شايعاتي چون اخراج گسترده، ضرب و شتم و اعدام دسته‌جمعي افغاني‌ها در ايران، مردم اين کشور را براي تجمع مقابل سفارت کشورمان تحريک کردند.

در اين تجمع صبح امروز که تعداد تجمع کنندگان به 200 نفر هم نمي‌رسيد، يکي از نمايندگان مجلس افغانستان با ادعاي اينکه اين تظاهرات نفرت مردم افغانستان از ايران را به نمايش گذاشت، گفت: آب هيرمند بيش از ميزان توافق به سوي ايران مي‌رود و نهادهاي تحقيقاتي و دانشگاهي بايد در اين باره تحقيق کنند!

وي با ادعاي عجيب آتش زدن خانه‌هاي افغان‌ها در ايران، از مردم افغانستان خواست خريد کالاهاي ايراني را تحريم کنند.

همچنين بيانيه يکي از احزاب طرفدار آمريکا در افغانستان در محکوميت حضور مالکي به عنوان سفير ايران در اين کشور قرائت شد!

هنوز مسئولان افغاني که رابطه گرمي نيز با کشورمان دارند واکنشي نسبت به اين تجمع از قبل مهندسي شده و شعارهاي خاص آن و البته پخش مستقيم اين توهين‌ها نشان نداده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به بدهکار که رو بدهی طلبکار میشود همین است دیگر .
امریکا جنایت وقتل عام میکند این اراذل به ایران توهین میکنند.
اگر حمایت های ایران نبود الان آمریکا همشون رو نابود کرده بودن
Iran, Islamic Republic of
این مردم چند نسل را در جنگ گذرانده اند مردمانی پست و خود فروخته شده اندالبته منظورم بیشتر به آن نماینده مجلس شان و مسئولین ساکتشان بود وگرنه مردمشان اگر بد بودند آمریکا این همه آزارشان نمی داد.
Netherlands
این افغانی ها آدم های ...و... هستند. الان بیش از 30 سال است که بدون دعوت شریک سفره ایرانی ها شده اند و از همه امکانات ایرانی ها استفاده میکنند تازه همه جا به ایرانی ها توهین هم میکنند. به نظر من دولت ایران باید سیاست اخراج آنها را به طور جدی دنبال کند. من مطمئن هستم که اکثریت مطلق مردم ایران خواهان برخورد جدی و اخراج اینها هستند و معلوم نیست دولت به چه دلیلی از این کار سرباز میزند.
Ghana
خوب از نسل مغول بیش از این انتظاری نیست نمک بخور نمکدان بشکن بیش از 30 سال خوردن و کشتن و ... الان آدم شدند
Iran, Islamic Republic of
لازم است که رسانه های ایرانی در کشور همسایه فعالیت داشته باشن وحقایق رو از این طریق اشکار کنند