سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

۴ مرطوب کننده طبیعی برای پوست

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 381131
روغن های زیتون، هسته زردآلو، آفتاب گردان و هسته انگور از مرطوب کننده های طبیعی هستند که برای درمان خشکی پوست به ویژه در هوای سرد تاثیر بسزایی دارند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، خشکی پوست در همه زمان ها به ویژه فصل سرما به سراغ ما میاد. اما قبل از این که به فکر مصرف لوسیون بیفتین این نکته رو در نظر بگیرین که میشه با روغن های طبیعی جلوی خشکی پوست رو گرفت.چون با مصرف این لوسیون ها پوست خشک تر میشه. برای نرم نگه داشتن پوست از این ۴ روغن مرطوب کننده استفاده کنین.

روغن زیتون

قرن هاست که از این روغن، زنان مدیترانه ای به عنوان مرطوب کننده استفاده می کنند که برای پوست خشک بسیار مفیده. آنتی اکسیدان غنی هم داره.

روغن هسته زردآلو

روغن هسته زردآلو، سریع جذب میشه. این روغن سرشار از ویتامین های A، C و E است که پوست رو در مقابل پیری و آسیب دیدگی نور خورشید محافظت می کنه.

روغن آفتاب گردان

علاوه بر مرطوب کنندگی، روغن ماساژ خوبی هم است.

روغن هسته انگور

این روغن مرطوب کننده به ویژه برای پوست نازک در اطراف چشم ها و گردن مفید است. این روغن سرشار از ویتامین C است که باعث شادابی پوست میشه.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *