پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰
۱۷

ویژگی مثبت احمدی نژاد نسبت به روحانی از نگاه کمال تبریزی

دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 431937
کمال تبریزی می‌گوید که ما به روحانی دسترسی نداریم اما احمدی نژاد را خیلی راحت پیدا می کردیم و این یکی از ویژگی های مثبت وی بود.
به گزارش جهان به نقل از پارسینه، کمال تبریزی در مصاحبه با هفته‌نامه تماشاگران، روایتی جالب از تلاش‌هایش برای گرفتن مجوز فیلم «از رییس‌جمهور پاداش نگیرید» ارائه داده است.

او گفته که شمقدری معاون سینمایی وقت ارشاد، به دلیل مشکل شخصی که با تبریزی داشته اجازه اکران این فیلم را نداده و حتی وقتی احمدی‌نژاد دستور داده تا مجوز اکران این فیلم صادر شود از آن تمرد کرده است:‌ «اتفاقاً اواخر دوره آقای احمدی‌نژاد، یعنی دو سه ماه به رفتن ایشان، به پیشنهاد تهیه‌کننده گفتیم این فیلم را ببریم ایشان هم ببیند. چون تا آن زمان فقط با آقای شمقدری و تیم ایشان در ارتباط بودیم. نسخه کامل فیلم بدون ممیزی را بردیم و با هم نشستیم و دیدیم. همین‌طور که نگاه می‌کرد به بعضی صحنه‌ها که می‌رسید می‌گفت اینجا منظورت من بودم؟ من هم می‌گفتم بله‌‌‌؛ می‌خندیدیم و دوباره ادامه می‌دادیم. در چند صحنه این را گفت و در نهایت هم گفت به نظر من اشکالی ندارد.»

تبریزی ادامه داده: «بعد به آقای شیخان گفت با آقای شمقدری تماس بگیر بگو مجوز این را صادر کند که بعد از آن جلسه پیش آقای شیخان رفتیم – این کدها که می‌دهم برای این است که کسی نتواند تکذیب کند- آقای شیخان جلوی من و آقای کریمی با شمقدری تماس گرفت و گفت احمدی‌نژاد فیلم را دیده و می‌گوید اشکالی ندارد پروانه آن را صادر کنید‌‌‌؛ ما هم تشکر کردیم و آمدیم، ولی شمقدری از دستور مافوقش تمرد کرد! البته این اواخر به این نتیجه رسیدم که شاید اگر همان ابتدا که با ما مخالفت کردند مستقیم پیش خود ایشان یا آقای مشایی می‌رفتیم مشکل‌مان حل می‌شد.»

کمال تبریزی گفت: «ما به آقای روحانی دسترسی نداریم اما آقای احمدی نژاد را خیلی راحت پیدا می کردیم و این یکی از ویژگی های مثبت وی بود».

تبریزی افزود: « برای نمایش "پاداش” خیلی راحت با دفتر احمدی نژاد یک تماس گرفتیم و گفتند فردا بیایید. الان یک ماه است که من و رضا کیانیان می خواهیم وزیر کار دولت یازدهم را ببینیم و نمی توانیم!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
ویزگی های دکتر احمدی نزاد صدها برابر بیشتر از روحانی بود
ایندو از دو جنس متفاوتند پس قابل مقایسه با هم نیستند.
او با مردم بود و این یکی با کدخدا
عمار
Iran, Islamic Republic of
اقای تبریزی نگران نباش آن مرد مردمی نژادبرمیگردد.
کسیکه در مقابل رهبری ایستاد ، لیاقت برگشت ندارد
داود
Iran, Islamic Republic of
اینحا که دشمن حضرت آقا هستن چه
والا وزیر راه بی کار ننشستن که اونجا هر کسی بلند شه بره وقتش رو بگیره . ایشون کلی معاون دارن واسه همین وقت ها!
Iran, Islamic Republic of
دکتر !!!!!!! بیکار بود واسه همین همیشه در دسترس بودند و از اقای تبریزی فیلم بازی کردن یاد می گرفتند . ولی اقای روحانی از روز اول به دنبال درست کردن اشتباهات جناب اقای دکتر !!!!!!!!!!!!!!!! هستند .
بیکار؟؟ آدمی که در سفرهای استانی غش میکرد بیکار بود ؟
اره واقعا، الان از هر بچه ای که بپرسی تایید می کنه که دکتر بی کار بود و اقای حقوقدان مشغوله!!!
این یکی رو خوب اومدی « دکتر بیکار بود » آخه اگه بیکار نبود که از 24 ساعت 25 ساعتش کار نمیکرد ! تازه وقتم کم بیاره !!!!
خلایق هرچه لایق
پویا
United Kingdom
روحانی فقط برای پولدارا وقت داره زمان احمدی نژاد یک نفر مراجعه کننده رو بردن پیش وزیر باورش نشد گفت این وزیر نیست الان اقا روحانی خودش باید خبرنگار انتخاب کنه برای مصاحبه چه کسی را با چه کسی مقایسه می کنید دارن التماس می کنن که توافق بشه اگر رهبری جلوشون نمی گرفت سر مملکتو به باد داده بودن
Moldova, Republic of
خدا وکیلی روتون میشه باز هم بگین احمدی نژاد؟
نمک نشناسی هم حد داره داداش! الان که سبقت در مملکت فروشی دارن خوب شده یا اونموقعها که امریکا و اسراییل مثل سگ از ما و سایه مون میترسیدن؟احمدی نژاد غیرت داشت مثل بعضی انگلیس درس خونده ها نبود!!!!!!
محمد
بدبختی مملکت در آن دوران هم همین بود که هر کس می رفت نزد ریس جمهور و ایشان هم با نگاه خودشان دستور صادر می کردند و سازکار مملکت شده بود کشک. اگه در کشور نهادی برای ممیزی این کار در نظر گرفته شده در هر صورت آن نهاد باید کارش را انجام دهد و اگر انجام نمی دهد باید به دیوان عدالت اداری شکایت کرد راهش این است اقای تبریزی.
خوشبختی مملکت در این دوره و دوه های قبل احمدی نژاد هم نگاه ارباب رعیتی است!
عباس
احمدی نژاد را خاندان هاشمی و سران جنبش سبز چوب لای چرخش گذاشتند هنوزم ازش کینه دارند .
چون توی مناظره دست همشونو برا ملت رو کرد .