جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

زمان اعلام نتایج بازنگری قیمت خودرو

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 373239
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان از اعلام نتایج بازنگری قیمت خودرو در ۲۲ مرداد ماه خبر داد.
به گزارش جهان، علی علیلو در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر با وجود تعطیلات تابستانی مجلس جلسات بازنگری قیمت خودرو با اعضای شورای رقابت برگزار می شود، اظهار داشت: کارگروه ویژه قیمت خودرو متشکل از سه نماینده از کمیسیون صنایع مجلس و کارشناسان شورای رقابت تصمیمی بر بازنگری فرمول قیمت گذاری خودرو ندارد بلکه هدف بازنگری قیمت های خودرو است.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از خودروسازان افزود:با همکاری بخش های مربوطه نتایج بازنگری قیمت خودرو را تا ۲۲ مرداد ماه اعلام خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، اعلام نارضایتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم در غیرمنطقی بودن قیمت‌های جدید اعلامی خودرو از سوی شورای رقابت در نهایت موجب شد موضوع بازنگری قیمت‌های خودرو در جلسه (۳۰ تیرماه ) شورای رقابت به تصویب اعضا برسد و قرار شد یک کارگروه متشکل از سه نماینده از کمیسیون صنایع مجلس و کارشناسان شورای رقابت ظرف ۱۵ روز بازنگری فرمول قیمت گذاری خودرو را انجام دهند و نتایج بررسی خود را در صحن علنی مجلس اعلام کنند.

امروز با گذشت ۱۲ روز از آغاز بازنگری قیمت خودرو هنوز این کارگروه مشترک به نتیجه‌ای نرسیده و همچنان اعضا از بررسی قیمت‌ها و فرمول طی روزهای آینده سخن می‌گویند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فعلا عقب بیاندازید
United States
اگر تو اعلام كردي ...؟