جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۸

من هم به وضعیت حجاب در میان بازیگران معترضم

مهران رجبی
دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 178939
اخیرا جشنی برای سینماگران برپاشد که بازتاب زیادی را به همراه داشت. نوع پوشش بازیگران زن در این جشن و عکس‌هایی که از آن روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت باعث شد تا قشر مذهبی جامعه موضع گیری کنند.

به گزارش جهان، این اولین باری نیست که چنین جشنی اینگونه برگزار می‌شود و جامعه را نسبت به نوع پوشش بازیگران زن به موضع‌گیری وادار می‌کند. عدم توجه مسئولین مربوطه باعث شده تا چنین روندی ادامه پیدا کند و قشری که می‌بایست الگوی جامعه باشد، مبدل به ضد فرهنگ شود. 

در همین خصوص با مهران رجبی گفت‌وگو کردیم تا بپرسیم اینگونه رفتارها چه نسبتی با جامعه اسلامی دارد؟
این بازیگر سینما و تلویزیون به خبرنگار جهان گفت: بنده در این جشن حضور نداشتم و حتی اخبار و یا تصاویر منتشر شده از آن را هم دنبال نکردم اما باید بگویم که متاسفانه این آسیب جدی در بین بازیگران ما وجود دارد. 

رجبی افزود: این آسیب نه تنها با جامعه اسلامی سازگار نیست بلکه با فرهنگ ایرانی ما هم‌خوانی ندارد. 

این بازیگر سینما ضمن بیان این نکته که هنرمندان هر کشور شبیه همان جامعه هستند، افزود: ما باید در وهله اول جامعه خودمان را آسیب شناسی کنیم. 

مهران رجبی با بیان اینکه بنده هم نسبت به ناهنجاری‌های بازیگران معترضم، تصریح کرد: تاثیر بازیگر و دنیای بازیگری در فرهنگ یک کشور بسیار زیاد است و اصلا قابل انکار نیست و این همان چیزی است که می‌بینیم در کشور ما مغفول مانده و مسئولین توجهی به آن ندارند. 

آقای رجبی در ادامه ضمن بیان اینکه من با افراط و تفریط مخالفم و افتادن از دو طرف پشت بام را آسیب جدی برای فرهنگ می‌دانم، گفت: حفظ تعادل و توجه به موازین اسلامی و فرهنگ ایرانی بسیار در این زمینه کار گشاست.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
ساعت خواب.اینکه جدید نیست.ولی راه حل درست می خواد نه بگیر وببند وتوهین
حجاب افراط ندارد. حضرت فاطمه (س) دور خود را با پارچه مي پيچيد و سپس چادر بسر ميكردند و در نهايت نيز بين خانمها حركت مي كردند كه جسم پاكشان ابدا ديده نشود. اين افراد نهايتا از خداوند طلب بخشش هم مي كردند! حضرت سجاد (ع) مي فرمايند ابكي لظلمت قبري! براي تاريكي قبرم گريه مي كنم! آنوقت ما و قيحانه به اين مجالس مي رويم. آقاي رجبي اينگونه جاها نروند.
سلام خدا بر مهران رجبی

یک شب ماه مبارک رمضان سال پیش با دخترش به یکی از برنامه های افطار تلویزوین اومده بود دخترش که کم سن و سالم بود چادر سرش بود و خیلی نجیب و با وقار بود

خدا حفظت کنه آقا مهران
خواستم همینجا از آقای رجبی تشکر کنم و بگم شما بهترین بازیگر ایرانی

یادم نمیره بازی اقای رجبی تو اخراجی ها
Iran, Islamic Republic of
آقای رجبی همین هنرمند نمایان الگو های بسیاری از جوانان هستند و الگوی بسیاری از همین هنرمند نمایان هم ... هنرمندهای خارجی هستند! پس برای اینکه جامعه اصلاح شود باید به فرهنگ خودمان برگردیم.
Iran, Islamic Republic of
منظور از افراط در حجاب چيست ؟
Iran, Islamic Republic of
آقا مهران بچه جنگه. غیرت تو خونشه. با صفا و با خدا.
Iran, Islamic Republic of
همه چيز ميگذرد ولي پاكدامني و عفت باقي ميماند.