پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۸
۷
بجای حاشیه سازی از تیم حمایت کنید

دلسوزی یا حاشیه‌سازی یک مدیر برای استقلال؟

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 438732
یکی از اعضای هیات مدیره، مظلومی سرمربی را به پاسخگویی مقابل هیات مدیره دعوت کرد!؟ این عمل تعجب همگان را برانگیخت و حتی موجب تعجب مدیرعامل باشگاه استقلال هم شد.
دلسوزی یا حاشیه‌سازی یک مدیر برای استقلال؟
گروه ورزش جهان نيوز - مسعود پاشنا: درحالی که تیم استقلال دو دیدار اول خود را با نمایشی زیبا از حریفان با پیروزی به پایان برده بود اما در هفته سوم اولین شکست خود را مقابل تیم پرقدرت ذوب آهن تجربه کرد، «جهانیان» یکی از اعضای هیات مدیره، مظلومی سرمربی را به پاسخگویی مقابل هیات مدیره دعوت کرد!؟ این عمل تعجب همگان را برانگیخت و حتی موجب تعجب مدیرعامل باشگاه استقلال هم شد.

باید پذیرفت تیم فصل جاری استقلال خیلی روانتر و بهتر از دو سال ۹۲ و ۹۳ است که با مربیگری قلعه نویی بازی می کرد.

تقریبا نیمی از افراد پا به سن گذاشته استقلال از این تیم جدا شدند و چندین بازیکن جوان و با آتیه جذب این تیم پرطرفدار شدند. بخاطر همین مسئله سرعت تیمی این تیم نسبت به سالهای قبل به مراتب بالاتر رفته است. به همین علت باید تیم استقلال را یکی از مدعیان اصلی لیگ امسال دانست، البته اگر فدراسیون بی طرف باشد و تیم سپاهان را مانند همیشه مورد حمایت قرار ندهد...

جالب این که عضو هیات مدیره استقلال در حالی سرمربی باشگاه را مواخذه می کند که تنها سه هفته از این رقابتها می گذرد و جالب این که تیم رقیب یعنی پرسپولیس با کسب تنها یک امتیاز قعرنشین لیگ است!؟

مظلومی امروز که محتاج حمایت است نباید با اولین شکست به هیات مدیره فراخوانده شود تا درد مدیریت را در این تیم دوباره فریاد کند.

مدیران باید پخته‌تر از این باشند که چنین ادبیاتی تهدیدآمیز را برای مربی خود آن هم در این مقطع از فصل برگزینند. چرا که اگر امروز این ادبیات گفته می‌شود اگر فردا استقلال به جای پرسپولیس در قعر جدول قرار گرفت باید از چه ادبیاتی استفاده کرد؟

افشارزاده مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قصد احضار سرمربی به جلسه هیات مدیره پس از اولین باخت را دارند، اظهار کرد: اگر قرار باشد برای هر برد و هر باخت کسی را دعوت کنیم نمی توان این کار را مدیریت نامید. ما اهرم های مدیریتی برای نتایج تیم در نظر گرفتیم و دوستان فنی در هیات مدیره ما برای بررسی سیستم بازی استقلال حضور دارند اما این گونه نیست که برای هر برد یا باخت بخواهیم کسی را به هیات مدیره دعوت کنیم.

آتیلا حجازی در پاسخ به این سوال که اظهارات جهانیان بعد از شکست استقلال برابر ذوب آهن و این که گفته مظلومی باید در این‌باره به هیات مدیره جواب بدهد و این مسئله خیلی‌ها را به یاد اتفاقاتی که برای پدرش در سال ۸۶ افتاد، انداخته است، بیان کرد: متاسفانه این حرف که مظلومی باید در هفته سوم و بعد از اولین باخت به هیات مدیره دعوت شود به هیچ وجه فوتبالی نیست. چرا همان مقدار فرصتی که به بقیه می‌دهند را به مظلومی نمی‌دهند؟

من از پدر خودم صحبت نمی‌کنم ولی این را به جرات می‌گویم که چنین حرف‌هایی باعث می‌شود مربی تمرکزش را از دست بدهد. اینکه مربی مدام فکر کند که اولتیماتوم به او می‌دهند و باید مدام بابت هر باختی سوال و جواب شود، تمرکزش را از دست می‌دهد. افراد حاضر در هیات مدیره استقلال باید حداقل تا نیم فصل از تیم حمایت کنند و در آنجا اگر راهکاری به ذهنشان رسید به کادرفنی آن را اطلاع دهند. من اگر جای آنها بودم با حمایت از کادرفنی به آنها قوت قلب می‌دادم.

به هر روی از تیمی که فعلا در جایگاه چهارم جدول جای دارد باید حمایت کرد و بیهوده این تیم را بسوی حاشیه نبرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آزاد
بعضی می خوان اینجوری خودشونو مطرح کنند
شبنم
خداییش تیم امسال بهتر از تیم قلعه نویی کار می کنه
عباس
تا کم می آورند سایر تیم ها را متهم می کنند . اگر خودشان به هر ضرب و زوری برنده شوند آن را به توانایی ها و تاکتیک های اتخاذ شده نسبت می دهند , وقتی می بازند زمین و زمان را به هم می دوزند تا ثابت کنن داور و فدراسیون و همه و همه به نفع تیم خاصی عمل کرده اند .
ما سپاهانیم و حالا حالا ها قهرمان .
ss
البته با کمک داورها و فدراسیون اگه راست می گید چرا قبل از لیگ برتر و قبل از اومدن آقای ت..حسرت قهرمانی داشتید
4 بازیه میزبانید
با تیم های اهوازی هم که وقتی هوا خنک شد بازی دارید
پرسپولیس بدبخت ساعت 7 تو اون گرما باید بازی کنه شما ساعت 9 شب
فدراسیون اصفهانیه و شماها حالا حالا قهرمان
مراد
خودتونو خسته نکنید تا تاج و امثال او هستند با کمک داوران و ....سپاهان حالا حالا ها قهرمانه در ضمن ترکی که برگشته بود حالا قهرمانی هم با اون کارنامه درخشان ؟؟؟؟؟برگشته .....مرگ بر مافیا..
شهبا زی
Netherlands
وقتی مردم فریاد میزنند ورزشی آنهم ازجنسفوتبال باید سکاندار باشگاهها باشد ؛نه فامیل وغیره براب همین است !صندلی که گشا باشد کوتوله ها خودشان را گم میکنند!!!!