سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۸

حضور غيرمنتظره احمدي نژاد در دفتر كار دامادش

چهارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 176832
رئيس جمهور صبح امروز قبل از جلسه هيأت دولت و بدون اطلاع قبلي از روند كار دبيرخانه شوراي مشاورين رياست جمهوري، به صورت سرزده در محل استقرار اين دبيرخانه و دفتر دامادش حضور يافت.

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور صبح امروز قبل از جلسه هيأت دولت و بدون اطلاع قبلي از روند كار دبيرخانه شوراي مشاورين رياست جمهوري، به صورت سرزده در محل استقرار اين دبيرخانه و دفتر دامادش حضور يافت.

رئيس جمهور در ابتداي اين ديدار در دفتر دبير شوراي مشاورين و در جمع پرسنل دبيرخانه شوراي مشاورين حضور يافت و با توضيحات دكتر مهدي خورشيدي در اين دبيرخانه، از روند كار و سير اداري كارها در دوره جديد اطلاع حاصل كرد.

خورشيدي در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تغييرات يك سال اخير شوراي مشاورين رئيس جمهور و انتقال دفاتر مشاورين از ساختمان نوفل لوشاتو به ساختمان شماره ۵، از موفقيت دبيرخانه در كاهش هزينه­ها، تعداد كاركنان و نيز فضاي اداري دبيرخانه سخن گفت و از مشاورين رئيس جمهور و نيز همكاراني كه در اين راه او را ياري كرده­اند قدرداني كرد و گفت توقع ما اين بود كه زودتر از اين­ها شاهد حضور رئيس جمهور باشيم.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري سه جلسه شوراي مشاورين در سال ۹۰ با محوريت سه دستور رئيس جمهور گفت: الحمد الله با مديريت و همكاري بسيار خوب جناب آقاي دكتر داوودي مشاور عالي رئيس جمهور، مشاورين و نمايندگان ويژه محترم و نيز حضور مسئولانه سركار خانم آليا سه پيشنهاد ايشان درخصوص ايجاد خبرگزاري بين المللي به زبان عربي و انگليسي، ايجاد ظرفيتي با ويژگي­هاي جامعيت سياسي، قضايي، امنيتي، پارلماني و مردم نهاد در ساختار شوراي عالي امنيت ملي و تأسيس بنياد بين المللي انقلاب اسلامي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و موضوعات در دست رسيدگي و بررسي­هاي نهايي است كه ماحصل ديدگاه­ها پس از بررسي نهايي در جلسات شورا جمع بندي و تقديم رئيس جمهور شود. در ادامه مشاورين به بيان ديدگاه­هاي خود پرداختند و رئيس جمهور پس از شنيدن نظرات و تحليل­هاي مشاورين خود، نكاتي براي اصلاح امور بيان كرد.

گروه رسانه و بولتن محل بعدي بود كه احمدي نژاد از آن بازديد كرد و گزارشي پيرامون چگونگي رصد اخبار در مطبوعات، تحليل اخبار، مطبوعات، تحليل فضاي حاكم بر رسانه­هاي منتقد، معارض و همراه، تلخيص بولتن­هاي واصله از دستگاه­هاي اجرايي، فرهنگي، سياسي و تلاش در راستاي ابهام زدايي از برخي موضوعات پيرامون ساير مسائل مربوط به حوزه مشاورين و پيگيري ساخت و راه اندازي پورتال الكترونيك دبيرخانه به منظور تسهيل ارتباط به رئيس جمهور ارائه شد.

گفتني است :اداره دبيرخانه و ثبت مكاتبات آخرين حوزه بازديد رئيس جمهوري بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعد از 6 سال حضور سرزده جای شگفتی هم داره ......
United States
احسنت بر رييس جمهور مكتبي ما بعد از شش سال تازه يادش آمده دامادش دفتر داره. راستي داماد رييس جمهور چكاره است. مگر رييس جمهور نگفته بود اگر من يك نفر از بستگانم را در مسندي قرار دادم استعفا مي دهم. اگر بخواهيم جايي مشغول به كار شويم بايد سراغ كدام پارتي برويم. راستي حقوق اين آقاي داماد مشاور چقدر هست. اينقدر هست كه بشه تا اخر ماه زندگي كرد. ضمنا اين آقاي داماد مشاور دكتر هم هست. چجوري دكتري گرفته. خوش به حالش كه پدرزنش رييس جمهوره. آقاي رييس جمهور درود تمام ملت ايران بر تو با اين كارهاي قشنگت
Iran, Islamic Republic of
خواسته صله رحم کنه.
Iran, Islamic Republic of
واي خدا , داماد رييس جمهور چه زحمت سختي مي كشه.
Iran, Islamic Republic of
اين عبارت "بعد از 6" هم خوب افتاده سر زبونها!!!
بابا احمدي نژاد هر چي بوده و هرچي شده 4 سال اولش قابل دفاع و تقدير خيلي زياده!!!
United States
كارش داشته رفته....
Iran, Islamic Republic of
وقتي به نظرات درج شده بي طرفانه نگاه مي كنم. افسوس مي خورم كه چرا اينقدر ساده لوحانه مي انديشيم و خوبيهاي يك انسان خوب (احمدي نژاد) را فراموش كرده و تهمت هايي بي پايه واساس به اومي زنيم .
بهتراين است ببينيم 2رئيس جمهور قبلي چه ها كردند وسپس درمورد احمدي نژاد قضاوت كنيم .
يقين دارم كه احمدي نژاد بي مانند است و اين خاري است درگلوي دشمنان قسم خورده نظام .
می گن فامیلی نیست دیگه