چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

چه بر سر پرسپوليس آوردند؟

هيچكس مديريت اين تيم را نمي‌خواهد!
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 356634
وزارت ورزش و جوانان با چند گزينه برای مدیرعاملی پرسپولیس وارد مذاکره شد، اما اكثر آنها به دليل شرايط اين تيم، این پیشنهاد را رد کردند. ابتدا صحبت از ساكت، نبي، فائقي و افشين پيرواني بود.
به گزارش جهان به نقل از بانك ورزش، مهدي محمدنبي در مصاحبه با بانك ورزش اعلام كرد هيچ صحبتي با او نشده و اين روزها فقط به تيم ملي فكر مي‌كند. ائقي اعلام كرد درخواست وزارت ورزش را براي اين پست قبول نكرده است. ساكت هم مشكلات شخصي را بهانه قبول نكردن اين سمت قرار داد.

حالا افشين پيرواني از گزينه‌هاي اوليه باقي مانده و يك گروه غيردولتي كه گفته مي‌شود آنها هم شانس زيادي براي مديرعاملي تيم دارند. بايد ديد همان ‌طور كه خادم قول داده بود تكليف مديريت پرسپوليس ظرف يك هفته مشخص خواهد شد يا خير.

مشخص نيست مديران قبلي چه بلايي سر تيم محبوب پايتخت آورده‌اند كه هيچكس مديريت اين تيم را قبول نمي‌كند. تيمي كه روي خواهان بسياري داشت حالا به اين و آن تعارف مي‌شود و كسي دست به آن نمي ‍زند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *