پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱

آغاز ثبت نام جامعه الزهرا در سطوح مختلف حوزوی

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 89693
جامعه الزهرای حوزه علمیه خواهران قم، جهت پذیرش سال تحصیلی 90-89 در مقاطع تحصیلی سطح 1 ، 2 و 3 برای دوره های عمومی و تکمیلی از میان بانوان علاقه‌مند ثبت نام بعمل می‌آورد.

به گزارش مرکز خبر‌ حوزه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران- داشتن مدرک دیپلم و اقامت در قم و قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه از شرایط پذیرش در سطح 2 و داشتن مدرک سطح 2 حوزه یا مدرک کارشناسی از دانشکده هدی برای پذیرش در سطح 3 از جمله شرایط پذیرش می باشد.
داوطلبان تا پایان بهمن سال جاری فرصت دارند مدارک لازم شامل؛ فرم تکمیل شده ثبت نام، دو قطعه عکس پشت نویسی شده و تصویر شناسنامه را به نشانی قم جامعه الزهرا ارسال نمایند.
لازم به ذکر است آزمون ورودی روز جمعه دهم اردیبهشت 89ساعت 9صبح در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می شود، در ضمن کارت ورود به آزمون، چهارم اردیبهشت از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا (س) قابل دریافت است.
 
یادآور می‌شود منابع آزمون برای دوره تکمیلی سطح 3 شامل ادبیات عرب- تاریخ اسلام تفسیر- تعلیم و تربیت اسلامی- فلسفه و کلام اسلامی و نیز ادبیات فارسی و عربی رشته علوم انسانی دبیرستان برای دارندگان دیپلم و آشنایی با قرآن جلد 4 خاتمیت، مسئله حجاب، امامت و رهبری و ... برای مقاطع کاردانی از منابع آزمون مقطع سطح 2 می‌باشد. 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌الزهرا(س) به نشانی www.jz.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 2112315-0251 تماس حاصل نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
لطف کنید منابع ازمون سطح1 را روی سایت سریعتر بزنید
متشکرم