جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور قم

پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 415133
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ورود خودروهای سنگین به محورهای مواصلاتی ممنوع اعلام شد.
به گزارش جهان، اردشیر جمشیدی راد امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز طبیعت بیان کرد: در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه سال جاری تمهیدات ترافیکی جاده‌ای اندیشیده شده است.

وی با اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این دو روز، تصریح کرد: ورود خودروهای سنگین در تمام محورهای مواصلاتی در این دو روز از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۴ ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم منظور از وسایل نقلیه سنگین را کامیون‏، کامیونت و تریلر دانست و گفت: محدودیت‌های ترافیکی برای خودورهای سنگین حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی شامل نمی‌شود و عبور وسایل نقلیه سنگین در تمام محورهای ورودی قم به غیر از محور قم – گرمسار در این دو روز ممنوع است.

وی تردد خودروها را در محورهای ورودی استان قم مورد توجه قرار داد و گفت: رفت و آمد خودروها در محورهای مواصلاتی استان قم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم به ترافیک روان محورهای منتهی به استان قم اشاره و بیان کرد: اکنون ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای آزاد راه قم- تهران و قم – سلفچگان وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به بارش باران در روزهای اخیر گفت: از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا می‌شود با توجه به بارش باران با سرعت مجاز و مطمئن حرکت کنند تا شاهد وقوع حوادث تاسف‌بار در محورهای مواصلاتی نباشیم.

جمشیدی‌راد با تبیین دلایل تصادفات رانندگی گفت: ۵۲ درصد تصادفات در جاده‌ها ناشی از ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو به دلیل خواب‌آلودگی یا سرعت غیرمجاز است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *