جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پاسخ آنچلوتی به پیشنهاد میلان

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 425934
سرمربی پیشین تیم‌های رئال‌مادرید و چلسی پیشنهاد سرمربیگری میلان را نپذیرفت.

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کارلو آنچلوتی که هفته گذشته از سمت سرمربیگری رئال مادرید برکنار شد در روزهای اخیر مذاکراتی با گالیانی، نایب رئیس میلان داشت که وی سعی بر متقاعد ساختن کارلتو برای بازگشت به میلان داشت. آنچلوتی که پیش از این عنوان کرده بود قصد دارد گردن خود را در تابستان پیش‌رو در کانادا به تیغ جراحان بسپارد و یک فصل به استراحت بپردازد با انتشار پیامی پیشنهاد روسونری را رد کرد.

آنچلوتی که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ به مدت هشت فصل هدایت میلان را بر عهده داشت، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد: از باشگاه میلان به خاطر حمایتی که از من داشت, تشکر می‌کنم. دادن پاسخ منفی به باشگاهی که اینقدر به من علاقمند است واقعاً دشوار است ولی نیاز به کمی استراحت دارم. برای باشگاه میلان هم آروزی بهترین‌ها را دارم.

باشگاه میلان هم در سایت رسمی خود اعلام کرد: کارلو آنچلوتی به اطلاع باشگاه رساند که نمی‌تواند هدایت روسونری را بری فصل آینده بر عهده بگیرد.

میلان فصل اخیر سری A ایتالیا را با فیلیپو اینزاگی در جایگاه دهم به پایان رساند. گفته می‌شود روبرتو دونادونی، هافبک پیشین میلان و سرمربی فصل اخیر پارما حالا پس از پاسخ منفی آنچلوتی گزینه نخست سرمربیگری این تیم است.

اونا امری سرمربی سویا، سینیشا میهایلوویچ سرمربی فصل اخیر سامپدوریا، آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا و وینچنزو مونتلا سرمربی فصل اخیر فیورنتینا دیگر گزینه‌های سرمربیگری میلان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *