چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۶

حمایت زورگویان از زورگیران+عکس

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 267633
حمایت مردم از اعدام زورگیران به مذاق این پناهندگان استعمار پیر خوش نیآمده و ملت ایران را مشتی جاهل خوانده که برای دیدن صحنه اعدام لب و لوچه خود را کج می‌کنند!
به گزارش جهان به نقل از افکار، روز گذشته دو زورگیر تهرانی که حالا به شهرت جهانی دست یافته بودند اعدام و حکم اسلام در مورد آنان اجرا شد.
 
اعدام زورگیران خیابان خردمند پایتخت در روز گذشته باعث شد تا قدری از احساس ناامنی پدید آمده در سطح جامعه فروکش کند و التیامی باشد بر دل آن‌هایی که روایت زورگیری شدنشان را در تاکسی‌ها تعریف می‌کنند و یا شب‌ها کابوس قمه زیر گلو را می‌بینند!
 
اعدام افراد شروری که بالای 27 بار زورگیر را در کارنامه کاری خود دارند آن هم با 23 سال سن! نه تنها با تقدیر و تشکر مردم همراه بود و هست بلکه اکنون یک مطالبه عمومی از مسئولان قضایی و انتظامی محسوب می‌شود چرا که طی چند سال اخیر همگام با شرایط اقتصادی پیش‌ آمده سرقت و زورگیری در سطح کشور رشد فزآینده‌ای داشته است به گونه‌ای که هر فرد پایتخت‌نشین یک تجربه تلخ از سرقت یا مورد زورگیری واقع شدن دارد، متاسفانه.
 
اما حالا که دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با اقتدار حکم شرع و قانون را اجرا کرده‌اند مزدوران قلم به دست فتنه سبز به دلسوزی از زورگیران پرداخته و نقش گریه‌کن را برای آنان بازی می‌کنند. م.ع یا به قول دوستانش همان "جوجه اردک زشت" اردوگاه فتنه بلافاصله پس از اعدام دو زورگیر خشن، در وبلاگش برای آنان مرثیه‌سرایی کرده و بر طبق عادت مالوف خود و هم‌کیشانش بر زورگویی، برای زورگیران نقش خواهر و شاید هم مادر را بازی کرده است!
 
 https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000267/nf00267633-1.jpg
 
 
 
حمایت مردم از اعدام زورگیران به مذاق این پناهندگان استعمار پیر خوش نیآمده و ملت ایران را مشتی جاهل خوانده که برای دیدن صحنه اعدام لب و لوچه خود را کج می‌کنند!
 
هر چند این خانم اکنون در ایران نیست اما باید به ایشان بگوییم که اگر به دست زورگیران می‌افتادید نه تنها اموالتان مورد سرقت قرار می‌گرفت بلکه شاید کار به جاهای باریک‌تری هم می‌کشید که اگر آبرو داشتید روزی صد بار آرزوی مرگ می‌کردید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آبرو کجا داره اگه آبرو داشت که با اسراییلی ها نمیگشت
Iran, Islamic Republic of
اون آبرو ریزی ها برای امثال اینها افتخاره
Sweden
به زور گیران و حامیان آنها رحم نکنید .
گور باباشون هرچی به این جماعت فراری بها بدید بیشتر فکر می کنن مهم هستن.
Netherlands
مطمئن باشید اگر این جوجه وزغ زشت به دست زورگیران می افتاد کارش به جاهای باریک نمی کشید با اون قیافه اش.
سید حسن ابوطالبی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
اعدام نا امن کنندگان اجتماع کاری بسیار درست و صحیح است اما یادمان باشد ناامن کنندگان فضای اقتصادی جامعه و اختلاس گران و بدهکاران بزرگ بانکی که مدت هاست بازپرداختی به بانک نداشته اند و با گردن کلفتی اموال بیت المال را پس نمی دهند آیا اعدام ندارند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟