پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

فعالیت ۳۵۰۰ گروه جهادی در کشور

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۴
کد مطلب: 424133
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در ایران اسلامی قریب به سه هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعالیت می کنند که عموم آنها از اقشار جوان، مومن و تحصیلکرده هستند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، ابرهیم عزیزی عصر شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی گروه های جهادی با حضور استاندار کرمان افزود: ظرفیت بسیار خوبی در کشور به نام عنصر جوانی وجود دارد که افرادی مومن، فداکار با انگیزه و عاشق خدمت به مردم و محرومین هستند که گروه های جهادی را تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این جوانان می توانند کمک بزرگی باشند که بدون هیچگونه چشمداشتی و بدون توقعات مادی به قصد خدمت به مردم در طول سال به نقاط دوردست و محروم عزیمت می کنند و با هدف آبادانی به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه همین گروه های جهادی از بسیاری مشکلات مردم در نقاط دورافتاده گره گشایی کرده اند، تصریح کرد: استان کرمان بسیار خوب می تواند از این ظرفیت جوان استفاده کند و دستگاه های اجرایی بایستی این انگیزه و روحیه را تقویت کنند.

وی اظهار کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح از ظرفیت همین جوانان استفاده کرد و تهاجم نظامی دشمن را مهار کردند و به پیروزی های بزرگی رسیدند، می توان امروز هم از این نیروها در جهت آبادانی استفاده کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور شرایطی همچون تحریم ها را به یک نبرد اقتصادی تشبیه کرد و افزود: باور ما براین است که اراده مردم را در این نبرد اقتصادی به میدان آوریم زیرا اراده مردم مشکل گشا خواهد بود.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: استان کرمان با ظرفیت هایی که دارد می تواند یک مبدا خوبی برای تحول اقتصادی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کارمند
Iran, Islamic Republic of
درود بر این جوانان
خصوصا بچه های گروه عبدالله والی