پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۱

اخبار تازه از کمک خلبان هواپیمای آلمانی

سه شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 414936
آخرین گزارش ها از تحقیقات صورت گرفته در مورد کمک خلبان شرکت هواپیمایی آلمانی، حکایت از آن دارد که وی در گذشته به دلیل تمایلاتش برای خودکشی، تحت روان درمانی قرار گرفته است.
به گزارش جهان، مهر به نقل از یورونیوز خبر داد، کریستوف کومپا، دادستان دوسلدورف، با اعلام این که آخرین گزارش ها از تحقیقات صورت گرفته در مورد آندره آس لوبیتس، کمک خلبان شرکت هواپیمایی جرمن وینگز آلمان، حکایت از آن دارد که او در گذشته به خاطر تمایلاتش برای خودکشی، تحت روان درمانی قرار گرفته است، گفت: او سال ها قبل از دریافت گواهی پرواز، برای یک مدت طولانی به دلیل گرایش های محسوسی که به خودکشی داشته، تحت درمان بوده است. اما پس از این دوره، معاینات پزشکی صورت گرفته بر روی این فرد نشان می دهد که او تمایلی به خودکشی و یا اعمال خشونت نداشته است.

پلیس آلمان می گوید تاکنون هیچ نامه و یا پیامی از این کمک خلبان مبنی بر قصد او برای ساقط کردن یک هواپیما و یا بر عهده گرفتن مسئولیت ساقط کردن هواپیمای ای ۳۲۰ که به قیمت جان ۱۵۰ نفر تمام شد، پیدا نکرده است.

آن چه تاکنون کشف شده، نسخه ها و داروهای ضد افسردگی و خواب آور بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه تروریست شاخ و دم داره.150 نفر کشته بعد رسانه هاشون میگن طفلی افسرده بوده.آخی.
حالا اگه مسلمون بود از اولش میگفتن تروریست بوده.
نمیدونم چرا رسانه های ما انفعالی کار میکنند.
بابا دو ایرانی توش بودن.
به جای خلبان ،تو رسانه ها باید بگن تروریست آلمانی.یکم تهاجمی باشید تا اونا دفاع کنند.باور کنید جواب میده