شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱

نامه رهبری نامه حرکت هوشمندانه و هجومی برای معرفی کردن اسلام بود‬

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 404630
یک عضو جامعه مدرسین قم اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی در یک فضای حقیقت‌طلبانه جای خود را باز خواهد کرد.
نامه رهبری نامه حرکت هوشمندانه و هجومی برای معرفی کردن اسلام بود‬
به گزارش جهان، آیت‌الله عباسعلی کعبی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار کرد: این نامه یک حرکت هوشمندانه و هجومی برای معرفی کردن چهره اسلام ناب محمدی بود و معتقدم به تدریج و در یک فضای حقیقت‌طلبانه در میان جوانان غربی جا باز می‌کند و اثر خود را در هدایت آنها خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به موج جدید اسلام‌ستیزی که با پشتیبانی دولتمردان غربی و به بهانه مبارزه با تروریسم به راه افتاده و چهره فریب‌کارانه‌ای که غربی‌ها در سیاست نشان می‌دهند و از طرفی به خاطر روحیه کنجکاوی، حقیقت‌طلب و فطرت الهی که جوانان دارند، رهبر معظم انقلاب در چهره یک اسلام‌شناس جامع و اندیشمندی که نسبت به آنچه که در ساحت فکری و رسانه‌ای غرب می‌گذرد اشراف کامل دارند، این نامه را نوشتند.

این عضو مجلس خبرگان ادامه داد: مقام معظم رهبری به خاطر روحیه جوانگرایی، دلسوزی و مسئولیت‌شناسی نسبت به جوانان تلاش کردند به وسیله این نامه دریچه روشنی به سوی شناخت حقایق اسلام ناب محمدی به روی جوانان غربی بگشایند تا بلکه هدایت و حقیقت آنها را بیدار کند و از غل و زنجیر رسانه‌های غربی نجات دهند. این حرکت مثل حرکت انبیاست چرا یکی از رسالت‌های انبیا نجات دادن مردم از غل و زنجیر جهل، نادانی، فشار، استبداد و طاغوت‌زدگی است.

این عضو جامعه مدرسین قم گفت: غربی‌ها علیرغم ادعای آزادی متاسفانه سانسور شدیدی بر رسانه‌هایشان حاکم است و تلاش می‌کنند پیام روحانی رهبر معظم انقلاب به جوانان نرسد و اگر به نحوی هم این پیام رسید با فضاسازی رسانه‌ای آن را تحریف می‌کنند ولی بالاخره این پیام جای خود را باز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نامه رهبر انقلاب ابعاد گسترده‌ای دارد، خاطرنشان کرد: این نامه باید با ادبیات رسا، پویا و متناسب با مخاطبان غربی به آنها تفهیم شود. گفت‌وگوی بین جوانان دریافت‌کننده و جوانان مسلمان درباره آن صورت بگیرد و کتاب‌هایی متناسب با این قضیه به زبان ساده مردم آنجا منتشر شود و حقایق برایشان روشن شود. همچنین می‌توان مبلغانی فرستاد تا این تفکر را ترویج کنند و حصار رسانه‌ای غربی‌ها را بشکنند.

این عضو جامعه مدرسین قم در پایان اظهار کرد: نامه مقام معظم رهبری یک گزارش از حقایق اسلام بود که علم و ایمان، عقلانیت و معنویت، آزادی و قانون‌مداری، رحمت، مهر و عاطفه، بنیان خانواده، سلامت، امنیت، نشاط، حرکت و پویایی و عدالت و سعادت اسلام واقعی را نشان داد و مشخص کرد که اسلام این مسائل را برای بشریت به ارمغان می‌آورد و آن چیزی نیست که توسط گروه‌های افراطی ساخته غربی‌ها به خورد جوانان داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانم فدای رهبرم