پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دومین زندانی که در مصر "حاکم" شد

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب: 230435
اعلام پیروزی "محمد مرسی" در برابر "احمد شفیق" فرمانده سابق نیروی هوایی و آخرین نخست وزیر "حسنی مبارک" دیکتاتور مخلوع، با شادمانی مردم مصر در داخل و خارج از این کشور همراه شد، به صورتیکه شهروندان مصری حتی در شبکه های اجتماعی و اینترنت، خوشحالی و همچنین نگرانی خود را ابراز داشتند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، یکی از شهروندان مصری با اشاره به ماجرای زندانی شدن مرسی در دوران مبارک، تأکید کرد: زندانهای مصر بسیار عجیب هستند .. یوسف علیه السلام به زندان افتاد و پس از خارج شدن از زندان پادشاه مصر شد .. مرسی نیز وارد زندان شد و پس از خروج رییس جمهور مصر شد.

یک شهروند دیگر نیز با تأکید بر اینکه مصری ها مخالف هستند که همه اعضای دولت از اعضای اخوان المسلمین باشند، تأکید کرد: ما به مرسی رای گرفتن قدرت در دستانش کمک می کنیم تا یک رییس جمهور واقعی باشد و نه صوری.

یکی دیگر از شهروندان به مرسی تبریک گفت و با اشاره به اقدام شورای نظامی در سلب اختیارات ریاست جمهوری، خطاب به وی گفت: چگونه می توان بدون اختیارات رییس جمهور شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *