جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱
سارا پیلن:

توافق با ایران " معاشقه با شیطان" است

يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب: 420731
پیلن ۵۱ ساله در ادامه نوشت: کنگره نباید دست روی دست بگذارد و اجازه دهد اوباما به معاشقه خود با شیطان ادامه دهد."
به گزارش جهان، سارا پیلن فرماندار سابق آلاسکا و یکی از رهبران جنبش محافظه کار " تی پارتی" در آمریکا به شدت از سیاست های باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در قبال توافق هسته ای با ایران انتقاد کرد.سارا پیلن: توافق با ایران

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت "هیل" پیلن با نوشتن مطلبی در فیسبوک، نزدیکی اوباما به ایران را به " معاشقه با شیطان" تشبیه کرده و از کنگره تحت تسلط جمهوریخواهان خواست به هر قیمت ممکن جلوی توافق احتمالی با ایران را بگیرد.

پیلن نوشت:" ما باید در نظر داشته باشیم که رهبران ایران حق موجودیت اسراییل را به رسمیت نمی شناسند. ایران خواهان نابودی اسراییل و در واقع خواهان نابودی ماست."

پیلن در ادامه نوشت:" تنها نهادی که می تواند در برابر رییس جمهوری که با نادیده گرفتن قانون اساسی کشورمان را خطر می اندازد و دشمنانی که تلاش دارند با معاهدات بین المللی متحدان ما را تضعیف کنند، بایستد، کنگره است."

پیلن ۵۱ ساله در ادامه نوشت: کنگره نباید دست روی دست بگذارد و اجازه دهد اوباما به معاشقه خود با شیطان ادامه دهد."

این سیاستمدار تندرو جمهوریخواه از سیاست های اوباما در قبال اسراییل و روند صلح در خاورمیانه نیز به شدت انتقاد کرد و این سیاست ها را سبب تضعیف بی سابقه روابط واشنگتن – تل آویو دانست.

نامزد معاونت ریاست جمهوری جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ از جمهوریخواهان کنگره خواست به هر قیمت ممکن جلوی اقدامات و سیاست های اوباما بایستند و اجازه ندهند اوباما روابط آمریکا را متحدان نزدیک و سنتی واشنگتن را به خطر اندازد.

او نوشت جمهوریخواهان باید از حق قانونی خود برای تایید و تصویب معاهدات بین المللی در کنگره نگذرند و این حق را تسلیم خواست های رییس جمهور آمریکا نکنند.

کفتنی است سه شنبه هفته گذشته همزمان با اعلام وصول طرح تعدیل شده "بازبینی توافق هسته ای با ایران " از سوی رهبر جمهوریخواهان سنای آمریکا پیشنهاد الحاق متممی به این طرح که توافق هسته ای با ایران را جزء یک معاهده تلقی می کرد و حقوق مرتبط با آن را برای آن به رسمیت می شناخت، رد شد.

در صورت تصویب این متمم، توافق هسته ای با ایران می بایست برای رسمیت یافتن و اجرایی شدن با اکثریت دو سوم اعضای کنگره به تصویب می رسید.

منبع: عصرایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هاشم
بسمه تعالی قران کریم ماراازدوستی بایهودونصاری منع میکند...