پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

نامه۱۰۰نماینده به هیات‌رئیسه دراعتراض رفتار سایت مجلس

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 410435
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از نامه حدود ۱۰۰ نماینده مجلس به هیئت رئیسه مجلس در اعتراض به عملکرد خبرگزاری مجلس خبر داد و گفت: این نامه اعتراضی در راستای توهین سایت منتسب به مجلس به حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی صورت گرفته است.
نامه۱۰۰نماینده به هیات‌رئیسه دراعتراض رفتار سایت مجلس
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم از نامه حدود ۱۰۰ نماینده مجلس به هیئت رئیسه مجلس در اعتراض به عملکرد خبرگزاری مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه از عملکرد جناحی سایت منتسب به مجلس انتقاد کردند.

وی با بیان اینکه، سایت منتسب به مجلس با یک گروه سیاسی مجلس رفتار نامناسبی دارد، تاکید کرد: رفتار سایت منتسب به مجلس، باید اصلاح شود چرا که این سایت شان نمایندگانی که عضو یک جریان سیاسی هستند را حفظ نمی‌کند.

سالک گفت: این نامه اعتراضی در راستای توهین سایت منتسب به مجلس به حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی صورت گرفته است و ما واقعاً از ادبیات نادرستی که علیه آقای آقاتهرانی استفاده شده، ناراضی هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *