پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
تا ساعت 10 به وقت تهران

نتایج ایران در روز چهارم بازی‌های آسیایی

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 381825
نمایندگان ایران در چهارمین روز بازی های آسیایی رقابت خود را در ۹ رشته آغاز کردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا ،هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون به چهارمین روز برگزاری خود رسید و نمایندگان ایران در روز چهارم در رشته های جودو، ووشو، قایقرانی، تیراندازی، دوچرخه سواری،شنا، ووشو ، شمشیر بازی، ژیمناستیک و تیر و کمان به رقابت با حریفان خود پرداختند که نتایج ملی پوشان ایران تاکنون به شرح زیر است:

جودو

تیمی: ایران در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۳بر ۲ چین را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر کره جنوبی قرار گرفت که با قبول شکست در سه مسابقه نخست نتوانست به مرحله بعدی صعود کند. ایران باید در انتظار بماند تا در صورت فینالیست شدن کره جنوبی بتواند در شانس مجدد رقابت کند.

تیراندازی

تفنگ بادی ۱۰ متر مردان: در مرحله فینال پویا نوروزیان چهارم شد و از کسب مدال باز ماند.

قایقرانی

رویینگ دو نفره مردان: تیم ایران با ترکیب سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما که به مرحله رپه شاژ (شانس مجدد) راه یافته بود، با ثبت زمان ۶ دقیقه و ۴۱ ثانیه موفق شد به فینال صعود کند.

رویینگ چهار نفره دختران: ایران در مرحله شانس مجدد با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۵ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه به عنوان قایق دوم راهی مرحله فینال شد.

شمشیربازی

تیم اسلحه اپه: تیم ایران با ترکیب محمد رضایی، طاهر عاشوری، علی یعقوبیان، صادق عابدی در نخستین دیدارش به مصاف هنگ کنگ رفت و ۳۸ بر ۳۷ برنده شد. ایران در مرحله یک چهار برابر ژاپن به میدان رفت و با نتیجه ۴۵ بر ۳۵ مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

شنا

۵۰ متر آزاد: آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی از ایران در دور مقدماتی به رقابت پرداختند که آرشام میرزایی با زمان۲۳ ثانیه و ۹۱ صدم ثانیه و احمدرضا جلالی با ثبت زمان ۲۳ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه از صعود به فینال بازماندند.

۲۰۰ متر قورباغه: آریا نسیمی شاد با زمان دو دقیقه و ۲۰ ثانیه و دو صدم ثانیه به خط پایان رسید و رکورد محمد علیرضایی را شکست.او که ۱۴ سال سن دارد علیرغم رکوردشکنی نتوانست راهی فینال شود.

در همین ماده مهدی انصاری با زمان ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به کار خود پایان داد و او هم از راهیابی به فینال بازماند.

در پایان دور مقدماتی نسیمی شاد هفدهم و انصاری نوزدهم شدند.

دوچرخه سواری

اومنیوم: حسین ناطقی در چهارمین ماده اومنیوم در ماده یک کیلومتر تایم تریل به رقابت پرداخت که با ثبت زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۳۲۹ هزارم ثانیه هشتم شد.

تیر و کمان

انفرادی کامپوند: در مرحله نخست اسماعیل عبادی با ۳۵۵ امتیاز اول شد، مجید قیدی با ۳۴۸ امتیاز ششم ، امیر کاظم پور با ۳۴۷ امتیاز و مجید کیان نژاد ۳۴۴ امتیاز هفدهم شد.

در مرحله دوم رقابتهای کامپوند بازیهای آسیایی، اسماعیل عبادی با ۷۱۰ امتیاز در انفرادی اول شد و رکورد آسیا را زد. کاظم پور نیز با ۷۰۲ امتیاز سوم شد. کاظم پور و عبادی با این امتیازات راهی مرحله حذفی شدند.

مجید قیدی با ۶۹۱ امتیاز و کیان نژاد با ۶۸۹ امتیاز نیز به ترتیب پانزدهم و هجدهم شدند و از راهیابی به مرحله حذفی باز ماندند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *