جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مورینیو: مشکلی با چلسی ندارم

يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب: 84102
مربی پرتغالی باشگاه اینتردر صحبتهایی از مصاف شاگردان سابق و بازیکنان کنونی اش سخن به میان آورده است.
ژوزه مورینیو، پیش از این در رختکن چلسی به مربی گری می پرداخت. پس از آن بود که این مربی باتجربه رهسپار اینتر شد و همراه با این تیم در رقابتهای سری آ به موفقیتهایی دست یافت. مورینیو اکنون می خواهد با نرآتزوری در اروپا به موفقیت برسد و برای دستیابی به این هدف می بایست پیش از هر کار دیگری از سد تیم و شاگردانش عبور کند.

مورینیو در کنفرانسی خبری در مورد بازگشتش به استمفورد بریج و رویارویی با شاگردان قبلی اش گفت:«اصلا مشکلی با این قضیه ندارم.بله، مقابل تیم سابقم و شاگردان سابق و هواداران سابقم قرار خواهم گرفت و به استادیوم سابقم خواهم رفت ولی اگر دقت کنید همه چیز مربوط به گذشته است. به عنوان یک مربی حرفه ای، من همان طور خودم را برای مصاف استمفورد بریج آماده می کنم که برای هر دیدار دیگر با هر تیم دیگری خود را آماده می کنم. هیچ تفاوتی میان چلسی یا منچستر یونایتد یا هر تیم دیگری برای من وجود ندارد.»

مصاف چلسی و اینتر را می توان مصاف دو رقیب قدیمی، یعنی آنچلوتی و مورینیو دانست. دو مربی بزرگی که فصل گذشته هدایت دو تیم بزرگ شهر میلان را عهده دار بودند.

مورینیو در ادامه صحبتهایش با ارائه تحلیلی از مصاف چلسی و اینتر گفت:«صحبت زیادی در مورد چلسی ندارم؛ چرا که هنوز دو ماه به این دیدار باقی است. این دیدار، دیدار بسیار سختی خواهد بود. دیدار مهمی میان دو تیم بزرگ و قطعا همه چیز بسیار برابر و متعادل پیش خواهد رفت. سرنوشت این دیدار نهایتا در پایان دو دیدار رفت و برگشت مشخص خواهد شد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *