شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

دستگیری مظنون آتش سوزی عمدی نوشهر

دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب: 352322
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری مظنون اصلی آتش سوزی عمدی در یکی از ویلاهای اطراف نوشهر که باعث مرگ ۴ نفر از جمله مجری صدا و سیما شده بود خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر،سرهنگی عظیمی در این باره اظهار داشت: ساعت ۵ صبح پنجشنبه ۷ فروردین ماه وقوع آتش سوزی در یک ویلا در روستای «دزدک» در حوالی شهرستان نوشهر به پلیس اطلاع داده شد. ماموران پس از حضور در محل حادثه و اطفای حریق از سوی اهالی و آتش نشانان دریافتند در این حادثه ۴ مرد و زن به نام های نیلوفر معصومی، افخم السادات حسینی- مجری صد ا و سیما-، محمدرضا داداشی و مجید چمنی جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: ۷ نفر دیگر نیز دچار سوختگی شده که بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شدند. در جریان بررسی ها مشخص شد جان باختگان و مجروحان این حادثه اعضای دو خانواده بودند که برای گذراندن تعطیلات نوروز از تهران به نوشهر سفر کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران در ادامه افزود: با بررسی محل حادثه مشخص شد آتش سوزی عمدی بوده و عامل این جنایت درهای ویلا را از بیرون قفل کرده بود. صاحب ویلا که یک زن است نیز در بازجویی ها گفت با همسر سابقم اختلاف داشته و احتمال می دهم وی عامل این آتش سوزی باشد.

سرهنگ عظیمی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و در جریان بررسی های خود و تحقیقات محلی دریافتند روز حادثه یک خودروی ال ۹۰ سفید رنگ در حوالی محل حادثه دیده شده است. از سوی دیگر ردیابی های پلیسی نشان داد همسر سابق صاحب ویلا نیز روز حادثه در استان مازندران حضور داشته است.

وی ادامه داد: با کشف این سرنخ ها تنها مظنون حادثه در تهران شناسایی و کارآگاهان با نیابت قضائی وی را در حالی که سوار یک دستگاه ال ۹۰ سفید رنگ بود شناسایی و دستگیر کردند. تنها مظنون این جنایت سپس به اداره آگاهی نوشهر منتقل و در بازجویی های اولیه منکر آتش سوزی شد.

عظیمی در پایان گفت: تحقیقات از متهم با کشف سرنخ های پلیسی همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *