پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پاسخ وزیر نیرو درباره قطعی آب و برق

چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 168228
مجيد نامجو وزير نيرو هم در پاسخ به سؤالي درباره احتمال قطعي برق گفت: اگر مردم صرفه‌جويي كنند و وضعيت فوق‌العاده‌اي پيش نيايد، مشكلي در اين زمينه نخواهيم داشت.

به گزارش فارس وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيد پس از هدفمندي يارانه‌ها برخي واحدهاي توليدي هزينه برقشان بالا رفته است، براي اين دسته از واحدهاي توليدي چه برنامه‌اي داريد؟ اظهار داشت: ‌وزارت صنايع برنامه‌ريزي كرده است كه بر اساس بسته حمايتي كه براي صنايع طراحي شده يك وام درازمدت و كم‌بهره در حوزه انرژي آنان پيش بيني شده است كه وزارت صنايع بايد تدابيري كه در اين زمينه مي‌دهد را عملياتي كند.

نامجو در ادامه گفت وگوي خود با خبرنگاران حوزه دولت در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا تابستان شاهد كمبود آب خواهيم بود يا خير گفت: اگر مردم ‌صرفه‌جويي ‌كنند انشاءالله با تدابيري كه انديشيده شده است، مشكلي نخواهيم داشت.

وي در پاسخ به اينكه چقدر كاهش بارندگي داشتيم؟ تصريح كرد: الان ما در مجموع ۱۷۷ ميليمتر بارندگي در كشور داشتيم كه اين نسبت به درازمدت ۲۳ درصد منفي است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *