جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هلاکت‌ عضو استرالیایی داعش+عکس

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 388729
عضو استرالیایی داعش که از مهره‌های اصلی استخدام ستیزه جویان خارجی بود، چهار یا پنج روز پیش در درگیری‌های سوریه یا عراق کشته شده است.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، رسانه‌های استرالیا روز چهارشنبه گزارش دادند یک تبعه این کشور که پیش‌تر شهروند سیدنی بود و طراحی عملیات تروریستی داعش را در این کشور به عهده داشت، در خاور میانه کشته شده است.

رسانه‌های استرالیا در این باره اعلام کردند «محمد علی بریالئی» که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یک عضو ارشد گروه ستیزه جویان داعش و از مهره‌های اصلی استخدام ستیزه جویان خارجی بود، چهار یا پنج روز پیش در درگیری‌های سوریه یا عراق کشته شده است.


«جولی بیشاپ» وزیر امور خارجه استرالیا نیز در این باره به خبرنگاران گفت: ما در حال حاضر مشغول تلاش برای راستی آزمایی این گزارش‌ها هستیم، بنابراین در این مرحله نمی‌توان خبر کشته شدن وی را مورد تایید قرار دهم.

این در حالی است که «عبد السلام محمود» از دیگر اعضای گروه فعال در استرالیا که «بریالئی» نیز عضو آن بود، در صفحه خود در پایگاه اینترنتی شبکه اجتماعی «فیس بوک» کشته شدن وی را تایید کرد.


از جمله اهداف تروریستی این گروه می‌توان به سر بریدن چند نفر از مردم استرالیا به صورت تصادفی اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *