جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

صنعت و معدن؛ بانکی خلاق و ریسک پذیر

سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 418527
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای بررسی مسایل و مشکلات موجود در تامین منابع مالی و رشد و ارتقای واحدهای صنعتی ومعدنی استان از مهندس افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن و اعضای هیات مدیره برای حضوردر کرمان دعوت بعمل آمده است.
به گزارش جهان، محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: با توجه به جایگاه و نقش بانک صنعت و معدن در حمایت و پیگیری مسایل مربوط به منابع مالی در حوزه صنعتی و به دلیل اینکه استان کرمان رتبه اول کشور در سرمایه گذاری های معدنی را داراست، انتظار می رود حوزه تولید و صنعت این استان مورد حمایت بیشتری از سوی بانک صنعت و معدن قرار گیرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون جلسات متعددی با هدف ارتقای همکاری بین بانک و مدیران دولتی و بخش‌های صنعتی استان کرمان برگزار شده که مباحث مختلفی در این خصوص در حال پیگیری است.

وي افزود: امید می رود با توجه به دیدگاه و رویکردهای جدید و همچنین ریسک پذیری بانک صنعت و معدن که از سوی مديرعامل اين بانك بوجود آمده، به اهداف مطلوب صنعتی در استان کرمان دست یابیم. ضمن اینکه مدیرعامل بانک صنعت و معدن در طول مدت حضورش در این عرصه بارها در عمل نشان داده، مدیر بسیار فعال و خلاقی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خاتمه با اشاره به سفر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صنعت و معدن به کرمان و بازدید این هیات از طرح های صنعتی و معدنی استان گفت: مطمئنا این بازدید که توام با برگزاری جلسات کارشناسی در عرصه نظام بانکی همراه است، می تواند نقش قابل توجهی در پیشرفت پروژه‌های صنعتی و معدنی استان کرمان ایفا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *