جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۹
۲

پشت پرده تحرک فتنه‌گران برای کشاندن دولت به جنجال اوین

پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 356724
دست‌اندرکاران ناکام و ورشکسته فتنه سبز درصدد به بازی گرفتن دولت در جنجال اخیر بند ۳۵۰ زندان اوین هستند.
پشت پرده تحرک فتنه‌گران برای کشاندن دولت به جنجال اوین
به گزارش جهان، کیهان نوشت: در این زمینه دیروز سایت کلمه که از پاریس به روزرسانی می‌شود، از دولت خواست سکوت نکند. به ادعای این رسانه نفاق، بازداشتی‌های فتنه سال ۸۸ بسیج‌گران رأی روحانی در انتخابات سال گذشته بوده‌اند؟! و این در حالی است که پیش از این تحرکات فتنه‌گران از جمله در ۲۵ بهمن ۸۹ را به شدت محکوم کرده است.

اما جالب‌تر از اقدام سایت کلمه، اقدام ارگان گروهک ملی- مذهبی (مستقر درپاریس) بود که صراحتا نوشت: سبزها در حال نبرد رسانه‌ای با حاکمیت هستند و سکوت دولت اگر بشکند وزنه یکی از طرفین دعوا سنگین‌تر می‌شود. زیرا اگر دولت وقایع رخ داده را انکار کند انتقادها علیه آن از سوی سبزها افزایش خواهد یافت اما اگر محکوم کند برای سبزها پیروزی رسانه‌ای خواهد بود(!) زیرا توانسته‌اند بخشی از حاکمیت را با فشار رسانه‌ای در مقابل بخشی دیگر قرار دهند!

یادآور می‌شود نوبخت سخنگوی دولت دیروز درباره ادعای رسانه‌های وابسته به فتنه‌گران درخصوص بند ۳۵۰ اوین، گفت: رئیس‌جمهور طبق قانون‌اساسی و هیئت وزیران براساس وظایف‌شان، در هیچ یک از مواردی که حقوق شهروندان نادیده گرفته شود، سکوت نخواهد کرد ولی یک وقت است این فعالیت با اعلام‌نظر انجام می‌شود و یک وقت هم با اعمال وظیفه‌ پیگیری می‌شود افرادی که زندانی هستند، حقوقی دارند و اینکه مجازات شوند، این هم قانونی است.این مسئله در حال گزارش‌گیری است و مطمئنا پس از دریافت اطلاعات کافی از سوی طرفین، این مسئله پیگیری خواهد شد.

افراطیون فتنه‌گر بارها از دولت با ادبیاتی نظیر دولت‌گذار و رحم اجاره‌ای اصلاح‌طلبان یاد کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
سلام :
بهتر است رئیس جمهور برای رسیدگی به حقوق شهر وندان اولویت هائی هم قائل شده و از موارد مهم تر شروع کند . ونه با جار و جنجالی ها.
مثل اینکه مستأجرین له و لورده شده هم جزو شهروندان هستند ، اما چون آنقدر له شده اند که دیگر صدایشان هم نمیتواند در آید . لذا باید فراموش شوند .
انگار جشن ها و سمینار ها و بریز به پاش ها و مجرمین و .... برای بعضی ها مهم تر است از این گروه از مردم و شهروندان ( یعنی مستأجرین )
...بقرآن ما طرفدار نظام و ولایت فقیه هستیم اما از قوه قضائیه انتقاد داریم. از دادگاه رسانه ها انتقاد داریم و جرات نداریم جایی بیان کنیم....
ما از فتنه گرانی که دارن آزاد میگردن متنفریم و باید باهاشون برخورد بشه