سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۵
۲

معیارهای دوگانه اصلاح طلبان+عکس

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 456921
دیروز «نان» را در بالا رفتن از سفارت می دیدند و امروز عافیت را در دولا شدن جلوی صاحبان سابق سفارت می بینند. کلاً هر جا بار بخورد، با باد هماهنگ می شوند.
به گزارش جهان، ابراهیم رضایی با انتشار تصویر زیر در در گوگل پلاس نوشت:
امان از معیارهای دوگانه این جماعت، اگر در قبیله ایشان باشی و کسی معترض شما شود، می شوند نیروهای خودسر و «گروه فشار» اما اگر از قبیله ایشان نباشی، «معترضان» حتماً مردم هستند. برهم زنندگان سخنرانی نماینده مردم در مجلس «مردم» هستند اما معترضان به سخنرانی یک فتنه گر بدسابقه «خودسر»! برای این موجودات فضایی عصر جدید، فقط «سود» مهم است، چه در اقتصاد چه در سیاست، چه در کرسنت، چه در دکل و چه در بی بی سی.


از نظر اینها اراذل فتنه 88 مردم بودند اما 9 دی فقط ساندیس خورها بودند. دیروز «نان» را در بالا رفتن از سفارت می دیدند و امروز عافیت را در دولا شدن جلوی صاحبان سابق سفارت می بینند. کلاً هر جا بار بخورد، با باد هماهنگ می شوند. حتی ذره ای دلسوز مردم هم نیستند، اگر مردم به قبیله ایشان رای دادند (ولو با اختلاف نیم درصدی) که هچ!، وگرنه همچون 88 علیه رای مردم هم شورش می کنند و به جرم رای ندادن به سوگلی طایفه، جان و مال ملت را آتش می زنند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برای اینها فقط سود مهم است
ج
اینها چون اصول ندارند باد از هر طرف به نفعشان وزید ۰۰۰