سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۲

«پتروپارس» از لیست تحریم‌ها خارج شد

پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 436022
متعاقب جمع‌بندی مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵، وزارت خزانه‌داری انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اتحادیه اروپا شرکت «پتروپارس» را از لیست تحریم‌های خود خارج کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت خزانه‌داری انگلیس روز چهارشنبه (دیروز) بیانیه‌ای را صادر کرد و اعلام کرد که شرکت پتروپارس از لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا خارج شده است.

در این بیانیه آمده است که شرکت عملیات و مدیریت پتروپارس و شرکت با مسوولیت محدود مهندسی منابع پتروپارس از لیست تحریم‌ها حذف شده است.

در جزئیات این بیانیه‌ آمده است که در ۲۲ ژوئن ۲۰۱۵، حکم دادگاه عمومی ۵ مه ۲۰۱۵ اتحادیه اروپا درباره شرکت پتروپارس ایران و غیره در نشریه رسمی اتحادیه اروپا به چاپ رسید.

این بیانیه می‌افزاید، حکم صادر شده محدودیت‌های اتحادیه اروپا علیه شرکت عملیات و مدیریت آریا کیش پتروپاس و شرکت کیش مهندسی منابع پتروپارس را ملغی می‌کند.

طبق این گزارش، به مدت دو ماه و ۱۰ روز برای حکم مربوطه درخواست تجدیدنظر مطرح نشد و بنابراین حذف این شرکت از لیست تحریم‌ها اجرایی می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید، در نتیجه حکم مربوطه، شرکت عملیات و مدیریت آریا کیش پتروپارس و شرکت کیش مهندسی منابع پتروپارس دیگر در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار ندارند و دارایی‌های آنها دیگر مسدود نیست.
https://jahannews.com/vdcewp8ewjh8x7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcewp8ewjh8x7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
همونی که مال بهزاد نبوی بود دیگه؟!
امیرسعیدابوزهرا
چونکه موسس این شرکت عامل خودشون آقا بهزاداست.