جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲

تبلیغات داعش برای جذب کودکان +عکس

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 425123
داعش با هدف جذب کودکان و نوجوانان خیمه‌ای تبلیغاتی در شهر بزاعه سوریه راه‌اندازی کرد.
تبلیغات داعش برای جذب کودکان +عکس
به گزارش جهان به نقل از جبهه جهانی مستضعفین‌، گروهک تروریستی داعش در شهر بزاعه واقع در استان حلب سوریه، خیمه‌ای تبلیغاتی راه‌اندازی کرد.

داعش با انتشار تصاویری از حضور مبلغان خود در بین مردم شهر بزاعه، به تبلیغ افکار تکفیری خود پرداخت و بر لزوم مشارکت در صفوف نیروهای داعشی برای مبارزه با بشار اسد تأکید کرد.

هدف اصلی این نمایش تبلیغاتی جذب کودکان و نوجوانان برای انجام عملیات‌های انتحاری است و به همین دلیل داعش برنامه‌های ویژه‌ای را برای جذب این افراد در نظر گرفته است.

گفتنی است داعش بعد از شکست‌های متوالی از ارتش و نیروهای مردمی سوریه، حزب‌الله لبنان و پیشمرگه‌های کرد و همچنین درگیری داخلی با دیگر گروهک‌های تروریستی، به دستور «ابو بکر بغدادی» خیمه‌های تبلیغاتی مختلفی را در شهرهای تحت سیطره خود برای جذب نیروی تازه‌نفس راه‌اندازی کرده است.

داعش امیدوار است با آموزش نسل جدیدی از تروریست‌ها، بقای خود را تضمین کند؛ اما به همت ارتش و نیروهای مردمی عراقی و سوری عمر این گروهک تروریستی در حال پایان است.







https://jahannews.com/vdcewn8exjh8wzi.b9bj.html
jahannews.com/vdcewn8exjh8wzi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *